console gevoel gaat verdwijnen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door err0r, 12 apr 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog zo goed dat ms zei op de launch dat er nooit en te nimmer een keyboard zou verschijnen voor de xbox en wat denk je? ja hoor we krijgen er 1.

Van ign:

April 11, 2003 - It's been Microsoft's position since day 1: "There will be no keyboard for Xbox." Proof that nothing is ever set in stone. An official Phantasy Star Online keyboard adapter will be available for free with a shipping & handling charge of $6.95 with the launch of PSO on April 15. The offer expires December 31, 2004.
    The PSO keyboard adapter will work with any USB-enabled keyboard. For those curious if keyboard functionality will be possible with other Xbox titles, the adapater "is for use exclusively with Phantasy Star Online."

Though the offer is not currently on the site, check back here on April 15 for the full skinny.

We'll have more on Phantasy Star Online early next week.

Ik weet het niet hoor, dit is al het zoveelste waar ms niet zijn woord houdt. Ik zelf ben er dan ook niet zovoor, het laat gewoon het console gevoel wegzaken net zoals die belachelijke Claw ofzo die een muis moet voorstellen.

Maar goed, leuk voor degene die PSO gaan spelen.

http://xbox.ign.com/articles/393/393241p1.html

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, meer een topic voor Xbox algemeen / discussie, vind je niet??? Ik vind van wel :D Dus: move :cool:

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar aan de andere kant, het gaat hier over een keyboard die weer onder hardware valt ;)

Om maar even aan te duiden waarom ik koos voor die :cool:

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal jammer zijn als ze dat doen. ECHT NIET DOEN MS !!!!!

Die communicator is echt lachu.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Wat zonde.. ik vond het juist zo cool dat door de communicator het keyboard overbodig werd zodat we lekker met de controller in de hand kunnen gamen..

Strax wordt het net zo'n lelijk ding als dat voor de cube:

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Er staat duidelijk dat het alleen werkt met PSO dus je word nu niet ingemaakt in Halo door een speler met een muis en keyboard omdat, dat gewoon samen niet werkt.

En over die claw, ik heb daar niks meer over gehoord en denk ook niet dat MS die gaat ondersteunen.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed, zit ook wat in, maar ik keek meer naar de topictitel dan naar de inhoud van je post :eek:

Is dit nieuws al officieel bevestigd door MS? Ik zou het erg jammer vinden. Die controller geeft idd juist meer wat je zegt het "console-gevoel", waar ik nooit zo gek van ben geweest, maar sinds de Xbox ik er totaal van overtuigd ben geraakt.

8. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmzzz, nou maakt M$ het ook wel erg makkelijk voor de mensen die linux op hun Xbox willen. Eerst moest je helemaal zelf een adapter maken, maar nu is het dus een eitje. En die beveiliging ofzo dat het alleen voor PSO werkt zal wel weer te omzeilen zijn.

9. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    als hij alleen voor PSO te gebruiken is dan is het net zoiets als de joysticks bij steel battalion

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :eek: :eek: wtfh heeft zoiets ontworpen hee :|.

Anyway ik vind ook dat ze hiervan moeten afzien, xbox is een console en blijf daarbij. Waar gebruik je zoiets eigelijk voor, fps heeft der weinig aan aangezien de muis weg is.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een keyboard is van essentieel belang voor het communiceren bij een spel als PSO, alleen die communicator zal daar waarschijnlijk niet voldoen.

12. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    waarom niet ?
    het is toch super als je met elkaar kan praten enonderhandelen
    via n comunicator, en een beetje goed menu moet ook de boel wat makkelijker maken, maar to be honest ik ken heel PSO niet,

maar keyboard hebi k zo mijn afgunst van

13. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het om een adapterkabel die zorgt dat je een usb keyboard op de xbox aan kan sluiten. Je krijgt dus geen keyboard erbij.

/offtopic: Handig voor degene die enige modificaties verricht hebben, die kunnen dadelijk misschien vanuit hun luie stoel internetten!!!

14. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    shit , dan moet ik wel maar snel een starterskit bestellen met communicator want dat is dus ff gewoon k*t je gaat tijdens het spelen toch niet typen die communicator maakte xbox live speciaal

edit : oh wacht nu zie ik dat het alleen voor PSO is

Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  15. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het probleem er niet van in als een keyboard ervoor zorgt dat je het spel beter kan spelen, het gaat toch om de spelervaring en als het spel niet lekker met een controller speelt en je een keyboard nodig heb zou ik het niet erg vinden als het iets toevoegd aan het spel

16. p1m

p1m Guest

wat is PSO??? edit weet het al

en bij championship manager zou dit handig zijn!

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is PSO???
    en een Keyboard + muis(vooral muis eigenlijk)geeft je online een groot voordeel bij shooter games, bovendien kan je dan net zo goed op je PC spelen, XBox moet een console blijven!

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kom eens op, lees de thread eens door, for crying out loud, daar staat meerdere malen aangeven dat PSO staat voor Phantasy Star Online. :{

19. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er dus absoluut geen problemen mee hebben als er een keyboard uitkomt zolang dat mijn speel ervaring maar beter maak vind ik eigenlijk alles ok.

20. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Mij zou het egt niet uitmaken.. Als een keyboard erg handig is voor spel..

Deel Deze Pagina