Ff een poll tussen door: Wat vind jij van de prijs verlaging van de (xbox) consoles? 1. Super, er worden er meer verkocht dus er komen meer games! 2. Goed, want.......(je eigen mening) 3. Helemaal niks, ze kunnen beter wat tv en radio reclame tegenaan gooien 4. Jammer, zo lijkt het net of de xbox het geld niet waard is. 5. Stom, want.......(je eigen mening) 6. Geen mening, want wie ben ik om me er mee te bemoeien. Ben benieuwd
3 en dan helemaal niks vervangen door jammer. Wat reclame zou handig zijn, en de benelux wat serieuser nemen
1 iedereen l*lt wel allemaal: ''jahahahah de xbox gaat faiiet )(????? ) enzo maar in. maar hoe meer xboxxen erzijn hoe meer games er worden gemaakt voor de xbox. en je koopt de games toch wel.
niet echt zeker? ja idd keb het een beetje via mijn manier getypt. dis wat ik bedoel je koopt een box (waar MS verlies op maakt) bij je box koop je een game (waar MS winst op maakt) bij je box koop je een 2e / 3e / 4e game etc (waar MS winst op maakt) de box doen ze voor weinig geld weg maar ze moeten het hebben van de software .. vandaar de prijzenoorlog. wanneer je een box hebt koop je toch wel games.......
Je hebt helemaal gelijk, maar het probleem is dat de verkoop van de Xbox in Europa/Aziƫ/Australiƫ niet echt heel erg lekker loopt. Daarom wordt er dus gezegd dat MS falliet (<-- zo dus ) gaat.
3!!! alhoewel ik nu op 2 dagen al 2 reclame filmpjes van de Xbox heb gezien (in Belgie wel te vesrtaan)
Ik denk dat het goed is wat ze doen om de simpele reden dat ze daar mensen hebben zitten bij M$ die een ietsie meer van marketing weten dan wij. Ze hebben tenslotte al eerder een paar succesjes gehad.