Ik zie nu al een tijdje de strijd tussen delaystation2,xbox en de Gamecube maar welke is nou het beste kwa geheugen is de xbox natuurlijk heer en meester maar er zijn nog niet genoeg spellen en de ps2 loopt erg achter op de concurentie maar is nog wel een goede console en er zijn natuurlijk genoeg games voor en budget titels en de gamecube zal wel een goede console zijn maar ik vindt het niks er zit niet eens een dvd speler.Dus wat is nou eigenlijk de beste console???? ((ik heb de dreamcast maar niet meegerekent want die is dood))
uh dit soort vragen kun je dus beter op gameforum ofzo vragen. Je moet gewoon kijken welke games je graag zou willen hebben. Zijn dit meer ps2 games dan ga je voor ps2 en zijn dit meer xbox dan ga je voor xbox.
Naja, ik kan je denk ik niet helpen. Ik zeg namelijk altijd dat er geen beste console is. Je moet zo zien, jij bepaalt met welk systeem jij plezier hebt. Simpel, ga naar een gameshop, speel ze alledrie en bekijk welke jij denkt dat bij jou past. Als je het echt van mij wilt weten zou ik voor de xbox gaan, dit apparaat loopt namelijk behoorlijk voor op de concurrenten qua graphics en geluid en ga maar verder. Daarbij, het aanbod aan games zal de komende tijd flink toenemen, met herfst 2002 zal je een gat in de lucht springen als je een Xdoos hebt. Alhoewel, ik heb alledrie de consoles, als je geld hebt kan je dat doen
Dreamcast is niet dood!!!!! Xbox is beste.... Düh!!!! PS2 gaat dood!!! Langzaam, maar zeker. RIP!! NGC leeft niet voor mij...Tot ik genoeg geld heb in ieder geval... Op elke console zijn wel goeie games te vinden... Alleen op de Xbox gaan de tofste komen.... Is mening keej!! En ik verwacht een heel mooi slotjuh.... Vanwege het feit dat er al een paar threads hierover lopen....
en hij staat in de verkeerde folder. maar ik gok op een move en niet op een slotje jij geeft trouwens wel heel veel meningen
In het begin was ik van plan een ps2 te gaan kopen maar toen kwam de xbox en die is veel beter een cooler en aangezien dat er veel makers van de ps2 games naar xbox overstappen is dat beter
Dat vindt ik cool van die developers.. Dat ze overlopen... Stelletje overlopers!! Als de publisher van Devil My Cry dat ook nou eens deed!