Console wars (online)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Masterfragger, 9 jul 2003.

1. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een forum over de consoleswars die misschien wel beslist gaat worden op het online gedeelte. Nu sony online mee gaat doen, is het ff tijd voor een voor uitblik. Wie gaat er winnen, microsoft of sony. En gaat nintendo nog wat doen, en gaat EA nog een belangrijke rol spelen. En wat zijn de beste speerpunten op online gebied voor de consoles. Een begin van een discussie...

2. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Er gaan hier al veel threads over, ik vind dat ze allemaal wel voordelen hebben. Ikzelf heb nog geen live! maar ik hoor wel zeeer positieve dingen over live!, behalve het creditcard gedoe :cool: ,
    ik denk dat de ps2 een succes wordt (daarmee bedoel ik dat ze veel leden krijgen enz) maar door cheaters enzo gekloot zal worden. Volgens mij is NGC uitgestorven en vormt het niet egt een concurrentie. Dus ik denk dat Live! tog het beste is.

/edit: check http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=27982

Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Nintendo een hele andere weg in zal slaan. Ze zullen geen grote bedreiging worden voor Xbox en PS2. Kijken wat de Big N nog in petto heeft.

Deel Deze Pagina