Mijn console wil niet laden; geeft de foutmelding ... not find xbox 360 memory unit, please insert it. Daarna kan ik het alleen maar bevestigen en gaat de xbox proberen te updaten. Dat faalt en vervolgens kan ik niets meer. Ik heb geen orginele memory unit, ik las al dat dit nu problemen kan geven. Maar zonder deze unit start hij ook niet. Ik heb geprobeerd te resetten naar default settings ( sync button ingedrukt houden + power ) maar daar reageert tie niet op, hij start gewoon met de boven genoemde melding. Hoe kan ik dit oplossen?
Welkom op het forum, maar mag ik nu toch eens even vragen of dit een probleem is met een 'legale' xbox 360?
Helaas er is nu geen oplossing !! Microsoft’s beslissing om met de volgende update onofficiële Memory Units uit te sluiten op de Xbox 360, valt niet bij iedereen in goede aarde. Zo is Datel, zelf fabrikant van Max Memory, zwaar teleurgesteld door het besluit. Heb je meer vragen dan zien je graag in de volgende thread !! Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6 http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121508