Hallo,
Wegens niet meer gebruiken (Wii) en het willen opwaarderen naar een slim (xbox360) heb ik 2 consoles in de verkoop.
Xbox360
Arcade versie, met 20gb harde schijf. Komt met de bundelgame die erbij zat, sega tennis/arcade game bundel. 80 euro is het staande bod, maar hiervoor gaat hij nog niet weg.
Wii
Is echt nog in nieuwstaat en weinig gebruikt, gekocht op 5 juni 2010, garantiebewijs (bon) Saturn is aanwezig.
Gaat om de zwarte versie van de Wii, met de bundelgame sports en sports resort. Standaard zit hier 1 controller bij (met motion plus) waar ik een nunchuk voor bij heb gekocht.
Verder heb ik van de wii er het volgende bij, mag los weg of in 1 keer met de console:
- Extra controller én nunchuk, beide black, met motion plus.
GAMES:
- New Super Mario Brothers Wii
- Dragon Quest: Swords
- Super Smash Brothers Brawl
- Super Mario Galaxy 2
- Mario Strikers Charged Football
- Mario Kart Wii (incl stuur)
De Wii mag dus los weg, of met games. Graag bij je bod aangeven om welke "bundel" het gaat. Houd rekening met de nieuwprijs (195+ 20 voor nunchuk van de console, 70 voor de controller/nunchuk combo en 44 voor de games muv strikers). Svp geen onzinnige biedingen.
Kan verstuurd worden of afgehaald (Groningen). Houd bij versturen rekening met verzendkosten.
Laatst bewerkt: 25 aug 2010