Hierbij bied in aan een Xbox360 (oud type , wit) (foto is geleend)
Bij de Xbox zit:
- 60G hardeschijf (gegevens moeten nog wel overgezet worden )
- 2 witte controllers
- Eventueel 2 zwarte controllers
- Alle bekabeling , stekkers , doos enz
- Oplaadstation met 2 accu's voor de controllers
- Originele Xbox360 wifi adapter
- SPLINTERNIEUWE dvdspeler. Had de xbox gekocht via dit forum (zie slechte deals en dvdspeler was defect.Heb deze laten vervangen. Heb dit niet zelf gedaan.)
Eventueel wil ik er ook wat spellen bij geven zodat de koper direct vooruit kan met de set.Grotendeels houden we deze vanwege aanschaf nieuwe xbox. (spellen kun je vinden in mijn andere topic. Klik hier door de topic
Echter gaat deze weg omdat me zoon de nieuwe type Xbox360 wil halen.
Hij heeft een mooie limited edition gezien.
Inruil van mooie hardware of spellen is mogelijk.
Denk aan controllers (geen standaard versies) , uiterlijk ombouwsets voor de xbox (slimversie) , maar spellen kan dus ook.
Verkoop van de xbox kan ook.
Voor bovenstaande set (xbox, 2 controllers , wifi adapter , bekabeling , doos , oplaadstation+accu's) vraag ik €100,-
Gezien de conditie van de xbox is dat geen geld.Hij is als het ware nieuw! Ook zijn de kosten van zo'n wifi adapter niet misselijk.Die kost ook al €60,- los.
Ben je het niet eens met de prijs , doe me een bod via PM.
Wil je spellen inruilen , stuur me een PM.
Heb jezelf een limited edition xbox360 en je zou deze willen inruilen , stuur me een PM. Liefst met foto zodat ik hem aan me zoon kan laten zien of hij het wat vind.
Verzenden is mogelijk , maar kosten en risico voor de koper! Ophalen geeft voorkeur.
Laatst bewerkt: 26 jul 2013