Ik heb sinds een paar dagen een xbox 360. vanmiddag begon de "circel of light" te knipperen. Ik nam aan dat de batterijen leeg begonnen te raken, maar met nieuwe batterijen deed hij het nog altijd niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? alvast bedankt
Staat er niets in de handleiding van je xbox 360? Dat is was bij de xbox ''1'' ook zo of even MS bellen
deze thread stond er gister ook al (op zo'n manier) je moet volgens mij ff heel je controller resetten want naast de memory poorten in je xbox sit een knopje daar moet je ff op klikken of die op je controller sit er ook een (met 3 golfjes ernaast)
Idd zoals ons, (ettertje ) Bas al aangeeft, zul je even alles uit moeten zetten. Dan je Xbox 360 aan zetten, en op dat witte knopje drukken achter op je Controller. Als het goed, is vind je Xbox 360 hem, en zal de Ring Of Light ook niet meer kinpperen. Want het probleem is niet, dat je controller het niet doet. Dus zoals Eliminator zegt.... Weet je Héél zeker dat je er Nieuwe batterijen in hebt gedaan?
Als nouw alleen het lampje dat links boven brandt dan krijg je een berichtje of er komt iemand online
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al een hele poos gespeeld vandaag en heb al de hele dag last van het knipperende rondje. Ik dacht eerst dat m'n batterijen bijna op zouden zijn maar dat is ook niet het geval. Normaal doet ie dat als ie moet connecten. Maar hij connect constant goed, dus ik snap het probleem niet.
Ik heb intussen drie controllers, maar als ik die laat 'zoeken' met dat kleine knopje, vindt hij niets en gat hij weer verder met knipperen
dan moet je eerst op het knopje naast de memory card ingangen indrukken en dan dat kleine knopje op de controller Edit: fardo was me voor