Ik werk bij de Media Expresse en daarom had ik vandaag de Consumentengids al en ik zag erin dat de minpunten zijn: -Grote Controller -265 euro -Xbox DVDKit 50 euro en nog een paar dingen, en al die dingen zijn allang verholpen ik weet niet hoelang geleden ze dat geschreven hebben maar dit is wel heel erg /edit misschien een beetje vage thread maar het was een test over spelcomputers
Grote Controller onzin. en als je een kleinere wil kan dat . 265 euro ja met 2 games Xbox DVDKit 50 euro nogmaals onzin. €29 heb je er een. en als je slim bent zoek je ff bij een gameshop of een andere winkel. want somminge winkels verkopen een xbox+ 2games+1dvdremote+1dvd+1magazine voor €269
Echt lomp ja... Met zijn 256 euro en 2 spellen heb je wel gelijk de goedkoopste console, dus wat een bullshit... En die DVDkit = toch maar 30 euro? En anders als je hem erbij koopt istie nog na NGC het goedkoopst... Of nog helemaal het goedkoopst... K*t piepels daar
xbox is eingelijk de goedkoopste: €269 (startprijs. console+controller+2games)* -€120 (= min games) =€149 - memory card =120 -modem =€100 dus eingenlijk kost ie maar 100euro *je hebt prijsklasse €259-€269(beide + 2 games) memorycard = Harde schrijf bij xbox
jah klopt wel van de consumentengids, ze schrijven Xbox zelfs verkeerd XBox mja ze hebben geen verstand van consoles vind ik enne voor de rest gaat ut wel....
Alz ze d'r geen verstand van hebben, ga je je toch afvragen waarom ze zoiets in dat blad zetten...:{ Geeft mensen een beetje 'minder' beeld van de box.
Mailen de ConsumentenBond met een klacht over de Consumenten Gids wegens : Onjuiste verstrekking van Gegevens aan de Consument . whaah , morge ga ik ook meeltje sturen , beginnen jullie alvast . ik ga zo naar Red Dragon.
tja die consumenten bond heeft helemaal geen verstand van computers en al helemaal niet van console's ps.. ben trouwens gezakt voor mn rij examen
haha lol alle PS 2 fans zien al zker voorzich volgende jaar als ze internet hebben dan staat ineens Minpunt PS2 -je moet een Modem kopen bij Xbox -Dvd remote + XBL pakket nou welke zal duurder zijn om te gamen
Ze zijn er veel te subjectief.....ik sta echt op het punt om ff een mailtje te sturen om ze helemaal de huid vol te schelden!
Nee, maar het is wel de consumentenbond. Ze zijn de enige instantie die verplicht gerechtvaardigde info moet geven aan de consument en dat doen ze hier niet...
Oke, de prijs kan dan niet echt als een minpunt gezien worden, maar jullie moeten het toch wel met mij eens zijn dat het niet handig is dat je eerst een dvd-kit nodig hebt om dvd's te kijken. Ze hadden dit gewoon net zo als de PS2 moeten doen.