Las net stuk uit consumentengids. Ik gaat het niet helemaal typen want sommige dingen weten we wel en anders krijg ik moeie vingers eerst word uitgelegd wat de xbox is,maar ik denk dat we dat nu wel zon beetje weten niet? dit stukje is misschien wat interessant: "onze ps2 spelers zijn gevallen voor de xbox.Beeld en geluid zijn indrukwekkend.Alleen als we kritisch kijken,zien we wat hoekige monsters rondschuiven(halo),maar we zijn geen kniesoren(eeh..wat is dat?? ). Ook de laadtijden zijn een stuk korter en kun je een spel afbreken en later doorgaan zonder dat bijvoorbeeld de kogelgaten verdwenen zijn(allemaal dankzij die harde schijf).Als enige spelcomputer kun je op de xbox gamen met dolby surround.Maar je hebt dan wel een receiver nodig en 6 boxen " Dan komt weer een stuk wat gaat over het aantal games dat uitkomt binnen 3 maanden.Volgens de gids zijn dat er 50. maar het belangrijkste: De uitslag: " De Xbox wint het op het punt van beeld en geluid,maar verliest op de hoge prijs.De ps2 is goedkoper.Het beeld is wel iets minder maar nog altijd prima.En er zijn(op dit moment)meer spellen voor. Een spel kost voor allebei zon 70 euro.De gamecube komt begin mei naar ons land toe en gaat hier 249 euro kosten.Afgaande op de specificaties en het spelaanbod verwachten we dat dat meer een leuke spelcomputer wordt voor de kinderen(mario en pokemon)" Tis leuk dat de consumenten gids aandacht besteed aan de xbox maar eigenlijk wordt er niets nieuws vertelt. (duidelijk een stukje wat ouders moeten lezen ).Toch kon ik het niet laten om ut ff te posten.
en hoe oud ben jij? maarre de PS2 games zijn soms wel flink duurder ook dacht ik ? een rally game was €82 zag ik laatst
volgens mij zijn alle ps2 games rond de 70 euro. Niet duurder, anders ligt het aan de shop die ze voor een te dure prijs verkoopt
de ps2 werdt ook pas na een jaar goedkopen. Maar dat kwam natuurlijk ook wel omdat de x-box en de cube eraan komen. (sony is bang )
xbox hoeft nergens bang voor te zijn. Maar om meer boxen te verkopen zullen ze de prijs toch wel goedkoper moeten maken