[XOne] Contact gegevens

Discussie in 'Games' gestart door SeeeeN, 13 apr 2008.

1. SeeeeN

SeeeeN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Ik heb de volgende vraag aan jullie:

Het valt me op dat als ik een spel online speel dat ik bijna altijd met amerikanen of engelanders aan het spelen ben. Nu is dit opzich ook wel begrijpelijk omdat daar gewoon veel mensen wonen in vergelijking met Nederland. Maar nu vroeg ik me af of dit misschien ook komt omdat ik in mijn Contact gegevens heb staan dat ik uit de Verenigde Staten kom i.p.v. Nederland.

M.a.w. houd de Xbox rekening met de instellingen in jou eigen profiel met het zoeken en connecten van servers?

Weet iemand hoe ik dit eventueel kan veranderen? via de Xbox site gaat het namelijk niet want dat vakje van "Land" is niet dik gedrukt en kan ik dus niet veranderen (de rest overigens wel).

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja en ze kijken naar ip

Je kan dit aanpassen door een nieuw account aan te maken

3. SeeeeN

SeeeeN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik moet dus een nieuw acount aanmaken?

Ik heb trouwens mijn hotmail account nu wel op Nederland gezet. Zou dit niet automatisch aangepast worden nu bij mijn XBOX account?

Betekend dit dat ik met alle spellen opnieuw moet beginnen ofwat? :confused:

Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat klopt.. helaas. Het is namelijk niet mogelijk om je land aan te passen, als je gamerpoints in Nederland koopt dan werken deze ook niet op dit account, dus het is raadzaam om een NL account aan te maken

5. SeeeeN

SeeeeN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het moet toch wel mogelijk zijn om de saves games van het ene account naar het andere account over te nemen??

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat is niet mogelijk (sommige games wel, maar dat wordt als cheaten gezien)

7. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet proberen om de klantenservice te bellen? miss dat hun het wel kunnen veranderen

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope kunnen ze helaas niet

Deel Deze Pagina