[XOne] Content Halo2 (non xbox live)!

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 21 mrt 2005.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , ja .
    Er gaat een hoop veranderen wat content betreft .
    Halo 2 content word de eerste content die niet alleen maar via xbox live te krijgen is . Zie de volgende text :

Content Downloads available for everyone?

March 19, 2005

Source:Bungie.net

"Next week, we are going to have a major announcement about the details of our new maps. Right now, there are some dates, details and ideas out there that are actually wrong, so please take everything you read between now and then with a grain of salt. We can't talk about how and when the new maps will be released, we will leave that to the smart folks who actually do all the logistical work for this stuff marketing and PR, but we can tell you this much - our entire plan is designed to make new content available for everybody, those with Xbox Live and those without Xbox Live. We hope in the end, everyone will be satisfied."

Maar zoals sommigen van jullie al weeten is er nog meer de mogelijkheid om aan gratis content te komen .
    Een goed voorbeeld is OXM Magazine , die hebben vaak gratis content .
    Zoals : gratis maps voor Rainbow Six 3 , Multiplayer demo's , Counter-Strike Inferno map ...etc .

Ik denk dat in de toekomst nog veel meer gratis content er aan komt . _O_

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er staat niets over "gratis" content, maar wel dat de content ook op een andere manier word gedistribueerd

3. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0

our entire plan is designed to make new content available for everybody, those with Xbox Live and those without Xbox Live. We hope in the end, everyone will be satisfied.

Messchien niet gratis , maar je heb dus geen xbox live nodig ( xbox live kost geld ) .
    En toch , als ze er geld voor gaan vragen , gaan er een hoop mensen die patch niet downloaden .
    En het ging mij niet alleen maar om Halo 2 , als het goed is zie je dat ook onder in mijn post .

Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    mmh hoe zoude ze dat doen gwoon via internet of zo??:confused::confused:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee want als je internet hebt dan kan je op Live ... ze gaan het distribueren via een cd rom ... misschien via official xbox magazine of een demo dvd die je kan kopen/halen bij de bekende verkoop adressen ... de patch voor xbox live kan je gratis downloaden via xbox live ... maar ik mogelijk word de contents/maps wel premium content dus moet je voor de content in de winkel ook betalen ... maar ja we weten pas a.s. vrijdag meer

hmm gamespot heeft de volgende gerucht geplaatst

dus verwacht maar geen gratis content :eek:

6. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we blij zijn dat microsoft eens denkt aan de mensen zonder live :D

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    wat is de voledige naam van: QXM magazine? dan kijk ik is of ik die ergens kan kopen... later

8. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Official Xbox Magazine _O_

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Gasten op live hebben ervoor betaald dus hebben er wel wat meer recht op.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    maar zoals ik al zei lijkthet me sterk at ie in oxm komt ... duw waarschijnlijk word het premium content .. en waarschijnlijk kan je een Halo 2 xpack kopen als je geen live hebt

11. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm het lijkt mij maar raar als Microsoft en bungie geld zullen gaan vragen voor, wat microsoft zegt "Het spel voor de xbox". Ik denk dat het juist zal helpen aan de reputatie van de xbox als ze het gratis uitgeven. Heel veel halo 2 fans zullen zeker weten gaan klagen als het niet gratis zal zijn. En dat is nadelig voor microsoft en bungie.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het zal lullig zijn willen ze er geld voor vragen, zij leveren in mijn ogen een niet compleet spel, logisch dat ze dat de grotere bugs en glitches nog willen veranderen via dl/content maar het zou niet eerlijk zijn als ze geld gaan vragen puur om bugs uit een game te halen, pffff dan is bungie een fan minder.

13. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanavond weer gehost op XBC en vroeg het daar ook aan een paar mensen . Veel mensen vonden dat als de nieuwe content geld gaat kosten , dat ze hem dan niet kopen .

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah we zullen zien ... vrijdag weten we meer ... maar ik verwacht dat mogelijk non-livers voor de content moeten betalen ... misschien dat het voor livers gratis is, om zo meer mensen over te halen om een live account te nemen

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien dat er maandelijks of 2-maandelijks een dvd te koop zal zijn met het een en andere content dat erbij is gekomen en hier een klein bedrag voor betaald moet worden

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee ... hoog uit op OXM. Microsoft wilt echt iedereen op Xbox Live krijgen

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Net mijn blog geupdate ;)

18. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    je moet tog ook voor t boekje betalen,dus eigelijk betaal je ook meteen voor het content :)

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [OFFTOPIC]
    mogen ze eerst wl voor zorgen dat t goedkoper wordt en dat je geen cc nodig hebt. Dat ze voor de meeste Nederlanders volgens mij nog geen standaard dat je cc hebt.
    (k heb btw wl xbl, maar dan moesten mn ouders wl per se de cc verlengen terwijl ze dat eigenlyk nie wilden)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoals je nu kan zien komt de content niet op oxm, maar kan je hem straks in de winkel kopen

Deel Deze Pagina