contoller probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door theo33, 11 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theo33

theo33 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
    ik hb het (originele spel) rallisport challenge als ik het spel opstart zie ik hert begin filmpje en als ik dan het startmenu van het spel krijg reageert mijn controller niet dus ik krijg het spel niet opgestart?????
    de xbox is wel omgebouwd (ik heb hem 2 dagen) het spel deed get in het begin wel dus ik denk dat dat ik iets verkeerd heb ingesteld??

wie weet raad

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    denk tog dat het aan je omgeboude xbox ligt, (ligt wel het meest voordehand)

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En als je de controller dan erop niet inplugd?

En anders: ombouwen is zo dom :| Eigen risico he...

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    er is ook een 'centraal controller probleem-thread' (wat een naam |:- ), misschien weten ze daar meer.

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt toch een slotje op niks over omgebouwke xboxe!!

6. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat krijg je ervan he koop toch een legale sjit

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even controller unpluggen even in blazen ofzo, kijk of de jack-in (dat dingetje op ongeveer 1/4 vanaf je console of die goed vast zit en verder zou ik het niet weten behalve dan wat de andere zeggen.

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Deze thread hoeft helemaal niet gesloten worden omdat het om illegale shit gaat want het probleem ligt bij d controller niet bij zijn xbox, dat is trouwens ook aftelezen in de thread naam!

Probeer het eens met een andere controller kijken of ie het dan wel doet, dan weet je zeker dat het aan die ene controller ligt (wel in dezelfde controllerport doen)

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: Re: contoller probleem

Ehm... hij zit op 10 cm van je xdoos schat, en die kabel is een meter of 4-5. :+

10. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: contoller probleem

Die kabel is 3 meter volgens mij, en het is toch duidelijk wat ie bedoelt???

Ontopic: Heb je geen andere controller om het mee te proberen ofzo. Het kan ook zijn dat je controller gewoon zn beste tijd heeft gehad?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het gaat om een probleem met een omgebouwde Xbox ... mijn advies is om deze controller uit te testen met het spel rallysport Challenge op een orginele xbox ... Want we weten nu niet wat het probleem is. Als de controller op de orginele xbox niet werkt is jouw controller stuk anders is de omgebouwde xbox stuk.

Mocht het zijn dat de xbox ook niet werkt op de niet gemodificeerde xbox dan kan je jouw probleem kwijt in de centrale controller thread

zie verder de Faq 1.1 (wat wel en niet mag) Happy forumming

Modchips - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina