hallo allemaal kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe? ik hb het (originele spel) rallisport challenge als ik het spel opstart zie ik hert begin filmpje en als ik dan het startmenu van het spel krijg reageert mijn controller niet dus ik krijg het spel niet opgestart????? de xbox is wel omgebouwd (ik heb hem 2 dagen) het spel deed get in het begin wel dus ik denk dat dat ik iets verkeerd heb ingesteld?? wie weet raad
even controller unpluggen even in blazen ofzo, kijk of de jack-in (dat dingetje op ongeveer 1/4 vanaf je console of die goed vast zit en verder zou ik het niet weten behalve dan wat de andere zeggen.
Deze thread hoeft helemaal niet gesloten worden omdat het om illegale shit gaat want het probleem ligt bij d controller niet bij zijn xbox, dat is trouwens ook aftelezen in de thread naam! Probeer het eens met een andere controller kijken of ie het dan wel doet, dan weet je zeker dat het aan die ene controller ligt (wel in dezelfde controllerport doen)
Re: Re: contoller probleem Ehm... hij zit op 10 cm van je xdoos schat, en die kabel is een meter of 4-5.
Re: Re: Re: contoller probleem Die kabel is 3 meter volgens mij, en het is toch duidelijk wat ie bedoelt??? Ontopic: Heb je geen andere controller om het mee te proberen ofzo. Het kan ook zijn dat je controller gewoon zn beste tijd heeft gehad?
Het gaat om een probleem met een omgebouwde Xbox ... mijn advies is om deze controller uit te testen met het spel rallysport Challenge op een orginele xbox ... Want we weten nu niet wat het probleem is. Als de controller op de orginele xbox niet werkt is jouw controller stuk anders is de omgebouwde xbox stuk. Mocht het zijn dat de xbox ook niet werkt op de niet gemodificeerde xbox dan kan je jouw probleem kwijt in de centrale controller thread zie verder de Faq 1.1 (wat wel en niet mag) Happy forumming Modchips - Illegale praktijken. Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.