aansluitend op deze thread: Splinter Cell installeert Live! op je Xbox!http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=11866 Als je (met verbinding naar internet) onder UK of germany oid probeert een account aan te maken, vraagt hij om je gewenste gamertag. Die controleert hij dan gelijk!! Kan je zien of hij nog vrij is.. quintus is already registered
hij weet alleen of je naam al gebruitk is al ie het gecontroleert heeft en dat kan alleen als je xbox aangesloten staat op het web staat die van jou dat dan?
ja gewoon via hub en internet connection sharing. op de xbox.com site staat hoe je je box online kan krijgen.
ja? Wolgens mij is er alleen een site waar een paar duizend gamertags geregistreerd zijn, lang niet allemaal. Heb je een url? Je kan volgens mij nog niet Live in Nederland, maar ik weet inderdaad niet hoe ze dat controleren... op serienummer (dan zou het met een Amerikaanse box misschien wel werken) of op IP-nummer?
Lang niet allemaal dus.. Maareh, cool gevonden. Als ik Splinter Cell heb ga ik het ook maar eens proberen..