Hallo, ik heb een zeer irritant probleem aan mijn xbox360 controller. Het probleem is dat de linkerstick constant een afwijking heeft naar welke kant dan ook zodra ik bijv. naar links 'stuur' en dan loslaat dan blijft ie een mm. naar links staan vanaf het midden. Dit is heel irritant met het spelen van spellen zoals COD of FM. Wat is het probleem hiervan, en wat zou ik eraan kunnen doen???? gr. anthony
Bel met de helpdesk van Microsoft Zeven dagen per week telefonische ondersteuning: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895 De service is bereikbaar op: maandag - vrijdag: 09:00-22:00 zaterdag: 09:00-20:00 zondag: 09:00-17:00
Ik heb op youtube filmpjes gezien dat mensen een controller zelf uit elkaar peuteren en dan de stickjes vervangen of de controller zelf repareren. Is dit slim om te doen??? Zo ja, hoe kan ik dan aan stickjes of aan onderdelen komen daarvoor???
Er staan op youtube tig filmpjes die dit stap voor stap uitleggen. Ik heb het zelf ook al gedaan en het ziet er moeilijker uit dan dat het is. Het enigste wat je wel moet hebben is een Torx T8 schroevendraaier.