controller afwijking

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle1988, 24 jul 2003.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    me grote controller heeft een afwijking naar recht wat moet ik doen naar de winkel of opsturen????

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet...wil ik ook wel es weten dat had die van mij ook. Is dat de controller die je bij aankoop van je xbox erbij hebt gekregen? want doet die van mij ook. is echt irri....de andere s-controller doet dat niet die ik er later bij heb gekocht.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    zal denk wel buiten garantie vallen, je kan ms bellen, anders is t alleen maar n nieuwe kopen

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Nee gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat ie niet naar behoeven werkt. Je moet een nieuwe krijgen.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ja, maar volgens mij krijg je op de controller geen garantie, dacht ik, misschien wel maar dat weet ik niet zeker

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ip heb je op hardware een jaar garantie (bij MS). Echter adviseer ik om naar de winkel te gaan waar je het hebt gekocht en als dat mislukt naar MS gaan. Meestentijds valt dit binnen de garantie (maar die worden dus niet door mij gegeven :+ )

Wel kan het zijn dat er iets mis gaat met je Xbox aanzetten, dan worden de sticks namelijk gecalibreerd.

Zet je Xbox iig aan zonder dat je aan je sticks of knoppen komt, dan zullen afwijkingen zich namelijk door die calibratie gaan voordoen.

Mocht de controller kapot zijn. Veel op dit forum hebben al een goed verhaal (reparatie of nieuwe controller) gekregen!

suc6

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  7. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik had een keer mijn controller van de NGC kapot gesmeten. Ding open geschroefd. Echt de hele printplaat aan barrels. Geen recht stukje meer te zien.
    Terug gegaan naar de intertoys "ja hij doet het niet meer". Kreeg wel een nieuwe :p. Btw die controllers van de NGC zijn echt niet sterk. Mijn Xbox controllers
    zijn al vaak gevallen maar doen het nog steeds. Nintendo ga betere controllers maken.

8. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn controllers van de NES doen het nog steeds super na ruim 10 jaar op die knoppen rammen en vallen :cool:
    Kijken of jou Xbox controller zolang meegaat.
    Dus lul niet dat nintendo betere controllers moet maken, een beetje respect voor nintendo will ya!

9. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz, ik was gewoon terug gegaan naar de winkel, mijn controller zat aant begin alle knope los, wa een takke geluid maakte da als da gaat trille, mja kreeg gelijk een nieuwe

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij langer, want ik had mn xbox al meer dan een jaar, en ik had nog garantie, tenminste, volgens die gozer bij de helpdesk....

11. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    neeeeee ik was aan het GR'en (heel fanatiek) en ik draai heel snel naar links maar met zoveel kracht ofzo dat dat rechter pookje kapot is. het zit er nog wel in in de controller maar er zit geen druk meer op en ik kan hem niet meer indrukken....
    ik heb mijn xbox sinds juni vorig jaar en die controller dus ook valt dat nog onder de garantie?

Deel Deze Pagina