Hey, als ik na een tijdje Halo'en het spel wil afsluiten en ik in het spel op start druk en dus het pausemenu verschijnt, reageren in een keer mijn ABXY knoppen niet meer! ik kan dan wel met start navigeren in de menutjes, maar de knoppen doen het pas weer als ik weer een level speel of als ik de Xbox opnieuw opstart. Dus is dit de schuld van de controller (GELD TERUG!) of van de Xbox(RUILEN) of van Halo? En belangrijker, wat doe ik hier aan/hoe voorkom ik dit?
Tja kweet niet wat het probleem is, maj inderdaad, gewoon ff bellen. Enne bartos, leer is ff typen man, ziet er niet uit.
Je moet denk even blazen in dat ding waar je de kontroller mee aansluit. Bij mij doet hij het soms ook niet maar nadat je dat doet doet hij het meestal weer. suc6
Heb ook wel eens gehad dat bij halo in het begin als er "press start" staat dat de start knop niet goed werkt.. maar als ik dan op de start knop van de 2e controller druk, dan werkt weer alles bij de controller in port 1... zeer vaag allemaal... maarja]:- :{
Aha, nou okee dan maar. Maar ff serieus, die van mij deed het ook een keer niet en als je dan je box uitzet, het stekkertje ff eruithaalt en opnieuw probeert doet ie het gewoon weer