Ik hoorde dat je bij Free record shop als je een xbox koopt ofzo een controller gratis erbij krijgt! Klopt dit??
jah, volgens mij wel. Maar het is zo'n 3th party controller. EN je krijgt hem volgens mij alleen maar als je reserveerd. En das nnu denk ik een beetje laat.
wat voor controller? Ik wilde het namelijk wel weten want ik zou het niet leuk vinden als ik voor 40 € word afgezet bij mijn bestelling ergens anders
nee 3rd party maar ik weet niet, iemand is met dit gerucht begonnen en niemand die de moeite neemt om de FRS ff te bellen om uitsluitsel te vragen
Ik ben wel al bij 2 filialen langsgegaan en dan komen ze met die domme andwoorden van daar heb ik nog niets van gehoord Ennn nog een keer voor de mensen die dit filmpje nog niet hebben gezien >>> ftp://www.electricfuzzball.com/halo_warthog_jump_high.mov Dit ff invoeren bij quiktime en anders ff hier voor de links kijken >>> http://halo.bungie.org/misc/warthogjumpmirrors.html Ik vind dit zo'n vet filmpje!!
IK had het gevraagt aan zo'n gozer bij frs en die zei dat hij er ook wel iets van had gehoort en dat het om een 3RD party controller ging. hij wist zelf niet welke. Maar zal wel zo'n crap controller van 10 euro zijn die toch durft te laten zien aan je vrienden (als je die hebt dan) Maar ik koop zelf nooit 3RD party controllers omdat die meestal slechter zijn als de orginele. (sommige zijn beter) Maar ik weet nog goed dat als we een keer bij mij thuis met z'n vieren op mijn dreamcast zaten te spelen dan we dan altijd ruzie maakte over die de orginele en wie de 3RD party crap mocht.
Ja je hoeft hem niet te reserveren (heb ik wel gedaan trouwens) En volgens mij en nog wat andere mensen op verschillende fora's dat het die van Madcat is omdat FRS die ook alleen verkoopt samen met de officiele dan. Verder zijn er nog bijna geen controllers en al helemaal niet in nederland, morgen zullen we het wel zien.