Ik heb op dit moment het probleem dat ik met een kapotte controller zit de linker trigger blijft steken bij de lichtste aanraking en soms naar mijn idee zelfs bij totaal geen aanraking. Nu heb ik gelezen dat meerdere mensen dit hebben (Granaten gooien, constant remmen, en zo) maar wat hebben jullie eraan gedaan. ik las dat sommige naar de winkel zijn teruggegaan, en dat andere iets melden over naar MS zenden, nu is mijn vraag heeft dit zin heb jullie werkelijk een nieuwe gekregen, of je oude gerepareerd terug of iets dergelijks.
ik heb het ook met 1 controller, erg irritant. heb nog niks mee gedaan dus nog geen ervaring met fixen ervan. Want heb er niet echt last meer van maarja..
Hulp-lyn bellen, zy vertellen je dan waar je heen kunt sturen en dan fixen ze het daar, of ze sturen nieuwe. By my duurde het wel langer dan een maandje ofzo voor ik een nieuwe had, en moest een paar keer bellen, maar de mensen by de hulplyn waren érg behulpzaam en vriendelyk. Ik kreeg hem maandag binnen geloof ik via fed-ex
ik had het met een linker trigger die een beetje laat reageerde (steeds vlieg je de bocht uit) en als ik naar beneden drukte op mijn d-pad gaf die een hard geluid, gewoon terug naar intertoys ( ) en ik kreeg gelijk een nieuwe.
Ik krijg bij RSC het idee dat de trilfunctie niet goed werkt.Als ik de controller op een bepaalde manier in mijn handen heb dan maakt de controller een raar geluid.Het leidt soms zelfs af.Volgens mij is de verbinding niet goed. Omdat ik er alleen last van heb als ik RSC speel heb ik de controller niet laten nakijken maar als ik niet de enige ben dan ga ik toch even naar Gamesenzo.
Ik had helemaal in het begin in maart een controller met een left-stick die een beetje afweek. Begon ie bij het beginscherm van een spel als een gek door de opties heen te switchen. Heb de hele zooi (console ook) geruild, niet meer gehad....