controller kapot

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door michael31, 13 nov 2006.

  1. michael31

    michael31 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ervaring met het terug sturen van een kapotte controller en een kapotte headset? en hoelang dit ongeveer duurt? voor je je spullen terug hebt?

    Ik vind het raar dat er binnen de garantie kosten aan verbonden zijn om het te laten vervangen, ik moet het helemaal naar duitsland versturen en die kosten zijn voor mij volgens de helpdesk
     
  2. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de hulplijn belt krijg je gewoon een gratis nieuwe headset, zonder de oude terug te hoeven sturen (dit is eenmalig).
    Hoe het met de controller zit weet ik niet.
     
  3. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, kreeg ik ook te horen. Partij lopen ouwehoeren...de baas van de baas gesproken maar nee hoor..... mijn kosten. En je loopt nog risico ook als je het onverzekerd opstuurt. Alleen als je console kapot gaat komen ze het kosteloos halen.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je zou ermee terug kunnen gaan naar de winkel waar je deze spullen hebt gekocht. Dat een controller en een headset kapot gaan binnen de garantie, is in ieder geval niet te wijten aan normale slijtage. Je mag er tenslotte van uitgaan dat zulke spullen langer meegaan dan de garantieperiode. Het is dan ook onzin dat jij voor de kosten op moet draaien voor verzending.

    Op dit moment kan je het beste contact opnemen met de winkel waar je het een en ander hebt gekocht. Schuiven ze het van zich af naar Microsoft? Geen genoegen meenemen, zij zijn binnen de garantieperiode jouw aanspreekpunt, en niet persé Microsoft. :)
     
  5. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een andere controller geprobeerd? Wat is er kapot aan? Wat doet het wel en wat niet? Is 'ie draadloos?

    Is je batterij niet leeg?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn "Live" knopje blijft hangen, het duurt niet overdreven 5 seconden voordat hij weer naar bovenkomt, lijkt net of er stroop aan de zijkant zit. (Ja zo ziet het er niet uit, maar zo voelt het wel)

    Das heel vervelend, dan krijg je altijd een melding of je je controller of je xbox uit wilt zetten omdat die knop te lang ingedrukt blijft...
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben naar de winkel gegaan met m'n controller, ik zeg: Microsoft zegt dat ik de controller via de winkel moet regelen. Dus toen gaf die gast van de winkel mij een nieuwe controller en hij zou die van mij dan opsturen:p , het probleem is nu dat die nieuwe controller ook weer kapot is. Hij doet het gewoon niet meer, verschillende batterijen geprobeerd. BTW, er is niks geks mee gebeurt. Tis wel spijtig dat ik weer naar die winkel moet om m'n controller in te ruilen :mad::p
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik zo hoor weet ik niet wat jullie ermee doen maar volgens mij niet normaal.
     
  9. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus hij doet het nog wel, maar je hebt het knopje dus zelf smerig gemaakt... en dan wil je 'm terug sturen?!? :lol:

    ...ff schoonmaken dus


    PS: als je controller het 'niet doet' dan doet je headset het ook niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    ow chill.. mijn headset is kapot.. ff bellen dan vandaag:+ tnks man;)
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff goed leest, zegt ie dat het voelt alsof er stroop tussen zit. :b:
     
  12. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ditzelfde heb ik aan de hand gehad met mijn controller. Nu was ie wel een week nadat ik hem gekocht had stuk, dus heb ik contact opgenomen met de winkel. Die wilde in eerste instantie de kosten niet vergoeden. Toen heb ik een klacht ingedient bij Microsoft. De klachtenservice van Microsoft heeft de boel uitgezocht en de winkel later min of meer verplicht de kosten te vergoeden. Succes zou ik zeggen.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist, en niet vergeten het bonnetje mee tenemen. Sommige doen daar zo moeilijk over....En de verzendkosten krijg je weer terug gestort op je rekening werd mij vertelt dacht ik door microsoft hulplijn/servicelijn.
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je hebt toch 6maanden garantie?? dan ga ik mijn 3 headsets ook even sturen }:]
     
  15. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    En? Zat er, neem ik aan, niet tussen toen ie 'm kocht... maw hij heeft er waarschijnlijk zelf op lopen kwijlen :thumbs:
     

Deel Deze Pagina