controller of controller S?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maXiman, 23 mrt 2003.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

ik vraag me nou wel eens af wat jullie nou fijner vinden; de standaard controller of de controller S? Ikzelf heb standaard controllers en die vond ik wel gewoon goed...maar toen ik bij een vriend met de S speelde was de standaard controller overtroffen! wat vinden jullie hiervan?

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    De standaard controller vind ik het lekkerst om mee te spelen. Licht lkkr in de hand, kan overal goed bij. Heb er geen problemen mee

3. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oow, maar misschien heb jij ook wel iets grotere handen dan iemand van net 13:+

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ok, dat scheelt ook wel, maar ik heb ook niet al te grote handen

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de controller S ook op de een of andere manier fijner......en ik ben 17

6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vind wel 1 nadeel van de controller S: kijk als je op back of start wil drukken, krijg ik vreselijke pijn/kramp aan mijn duim? ligt dat aan mij?

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 13, en toch vind ik de standaard controller fijner. En toch heb ik geen echte grote handen :confused:

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind bijvoorbeeld bij halo wel de standaard relaxer in het opzicht van die triggers; die kunnen verder en dan heb je meer het gevoel dat je schiet

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de S-Controller veel lekkerder. Hij ligt bij mij perfect in de hand en ik ben 14. Over die start/back knoppen moet je niet veel zeuren want die druk je meestal maar 4 keer op een dag in.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Standaard controller, maar de S is ook fijn :)

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben 15 en vind de standaard controller echt super relaxt! dat gezeik dat ie te groot is, ik heb echt geen grote handen en hij ligt goed in mijn hand. controller s moest ik even aan wennen, tis wel wat anders maar vind de standaard wat robuuster en beter.

12. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    grote contr = realxter omdat bij die kleine je handen niet zoveel plaats hebben k wil wel het gevoel hebben dat ik iets vasthou:+

13. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    lol :D
    maar willen jullie allemaal zeggen dat je een controller s én een normale controller hebben?
    ikzelf heb twee normale en die bevallen me eigenlijk perfect dus ik heb geen behoefte aan zon 's' ding.

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet het eigenlijk niet, allebij hebben ze hun voor- en nadelen.

Controller normaal
    +GROOOOT, een echt meesterlijk gevoel
    +Triggers geven lekkere weerstand
    +Eigenlijk geen minpunten behalve de maat misschien iets overdreven
    +Dé echte controller....

Controller S
    -Zwart en wit zitten op een vreselijke plek, kan er haast niet bij
    -Ook start en back zitten op een wat vreemde plek
    +Ergonomisch, kan je langer lekker mee spelen
    +Als je de headset in je slot doet ziet het er wat mooier uit, het sluit een beetje op elkaar aan. Bij de normale ziet het er echt niet uit.

Dus eigenlij kom je tot de conclusie dat de S lekkerder in de hand ligt maar een aantal knoppen op een foute plek zitten.
    En de normale heeft eigenlijk geen minpunten-->het geeft je het echte trotse xbox gevoel omdat ie zo overdreven groot is.

Dus ik vind het jammer dat de normale niet meer gemaakt wordt, liever had ik gezien dat ze allebei gemaakt worden. Voor ieder wat wils.

<edit> Post ook eens wat nuttigere posts zoals ik, niet zo'n korte niet-onderbouwde </edit>

Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  15. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de controller S en de normale controller. ik vind zelf dat je met het ene spel de grote en met het andere spel de kleine controller moet gebruiken. ik vind de normale controller niet te groot, en de kleine niet te klein. nadeel van de kleine vindt ik de back/start knoppen (niet de plek maar ik draai ze meestal om) de witte en de zwarte vind ik meevallen. Heel stom vind ik van de ps2 fanboys dat ze de grote controller helemaal afzeiken alleen om het uiterlijk. het merendeel van de ps2'ers hebben hem nooit geprobeerd. en als ze hem proberen vinden ze hem niet lekker alleen omdat ze die ps2 controller gewend zijn. de ps2 controller, daar krijg ik altijd kramp van. ikzelf gebruik bij de Xbox bijna altijd de controller S. omdat de vormgeving meer bij mij past.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  16. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ocja, die ps2 fanboys moet de xbox ergens op afzeiken...en aangezien dat de enige plek om de rest van de xbox goed is...moeten ze wel!}:]

Deel Deze Pagina