Voor degene die het willen weten, Dimension Plus verkoopt de Controller S voor €59,-. Ook de Futurezone in Rotterdam heeft hem. Zelf ben ik groot fan van de normale controller, niet meer die kleine rotdingentjes waarvan ik zo een pesthekel krijg aan consoles, maar gewoon een naar de hand gevormd ding. Maar als jij nou kleinere handjes hebt of gewoon die dingen gewend bent, hier kan je hem gewoon bestellen.
Bijna voor niks he :{ Ik wil hem graag hebben, maar zo'n achterlijke prijs ga ik er echt niet voor neerleggen.
THANX voor de info!!! Voor iedereen die loopt te zeuren: Kijk nou eens eerst even naar het onderwerp!!! Hij probeert tenminste mensen te helpen..... In plaats daarvan gaan jullie lopen zeiken over de prijs - vlieg dan zelf ff naar de VS!!!
Zo'n controller s is wel een enorme verbetering hoor. Vooral bij race spellen waar je de rechter trekker ingedrukt moet houden. Krijg je niet van die reuma vingertjes.Hij brengt zijn geld de komende paar jaar wel op. Maar als je er vier wil hebben is het wel heel erg duur.
Nee, maar iets kleiner geloof ik.En doordat de controller kleiner is kun je er gewoon beter bij. En je kunt ook gewoon bij alle andere knopjes zonder je hand te verplaatsen. alleen jammer dat de "wit & zwart" Knopjes een beetje verzonken liggen zal ik maar zeggen. Maar dat zijn toch geen actieknoppen.:{
Goh, dat nederland, tenslotte het land met de gemiddelt grootste mensen van de hele wereld de controller S nodig heeft?
future zone is de japanse controller niet de Controller S, maar zit niet veel verschil in, alleen dat de triggers lichter gaan geloof ik.