Controller S vraagje....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xstyle, 21 dec 2002.

1. Xstyle

Xstyle Guest

is de ligging van de Y,X,B en A knoppen nu juist niet vervelender?

ze lijken zover uitelkaar...........

2. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    nee veel fijner, echt waar, ook de zwarte en witte knop liggen veel fijner en de thumbsticks zijn ook verbeterd

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk vind ik de controller S een bagger controller, geef mij maar de grote controller boven alles! Bij de S is de knoppen locatie is erg slecht, de thumbsticks zijn irritant etc.

4. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn gewoon allebei goed. Ik heb normale handen, en ze gamen allebei even lekker:cool:

5. Xstyle

Xstyle Guest

voel je ook dat ie kleiner in de hand ligt?

krijg hem nl. voor kerst, mn ma vindt dat ik al genoeg spellen heb]:- ]:-

6. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem maar heel kort in me handen gehad maar ik vin hem zo goedkoop aanvoelen. Just my 2 cents

7. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk voel je dat ie kleiner in de hand ligt. Maar je kunt op ze allebei goed gamen.
    M'n broertje heeft nog wat kleinere handen, en voor hem is de normale controller niet te doen}:]

8. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Kont-roller S roeleert !

Ik kreeg na enige tijd kramp van die megading !

Sinds ik de S heb.....geen last !

Knoppen liggen goed en het werkt perfect !

Alleen is in het begin de ligging van de zwarte en witte knop ff wennen als je dat logge ding gewend bent !

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb nooit kramp met org controller, heb er 3 van, controller s heb ik nog niet gehad in me klauwe. maar het enige wat me interresseerd van de controller s is de ligging van de abxy knoppen, want zat met ssx tricky met de org controller flink te kloten toen ik y en a tegeglijk in moes douwe

10. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik vind hem echt veel beter ik heb 2 gewone en 2 S-en maar ik speel nu echt alleen nog maar met controllers S. hij is lkkr klein de rumble functie vind ik ook beter. alleen de puntjes op de thumpsticks kunnen irritant aanvoelen.

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Controller S is veel beter omdat hij gewoon veel lichter is en als je lang speelt vooral race games gaan je handen niet verslappen.

Deel Deze Pagina