Eindelijk heb ik hem vandaag kunnen aanschaffen, de replica van de controller s alleen wel ietsie goeiekoper gr http://www.gameland-helmond.nl/webshop/productinfo.php?id=7863
die controller ziet er wel goed uit. Alleen tering, die gozer die die site verzorgt mag wel terug naar school gaan, kijk maar: moet zijn: 'die net zo goed in de hand ligt , als de originele controller-s van microsoft. Moet zijn: Controller-s Third Party *srry voor het zeuren*
ligt de controller echt goed in de hand? want op die foto ziet ie er nogal vreemd uit, beetje dik enzo
is precies en ik herhaal PRECIES hetzelfde als de controller s dus een EXACTE replica, alleen zijn de kleuren van de knoppies wat anders maar de shape is echt exact hetzelfde. kleur moet anders anders kregen we ze er niet door
scheelt 1 euro ofzo...althans bij de Media Markt. Maar die ziet er zeer goed uit hoor!! Kheb toch liever First Party Hardware, kweet ook niet waarom maar adt voelt gewoon beter..!!
Nee het schilt 15euro, hij is namelijk 24,95 en de normale 39,95 is dus toch 33guldes, ik zal even kijken of ik een groter plaatje kan posten.
Precies, 24,95 maar geloof me nu het IS dezelfde als de originele, PRECIES alleen op de kleur van de knoppies na. kwaliteit is exact hetzelfde, ik speel er momenteel mee en geloof me EXACT
klinkt goed maar ook een beetje illegaal komt hij dan uit dezelfde fabriek of is het een overstock ofzo
nee je mag gewoon een controller als winkel importeren, alleen mag ie niet hetzelfe zijn, ik bedoel dan dus exact, de vorm is van deze controller wel hetzelfde alleen de kleuren van de rood/groen enz knoppie zijn anders.
Ik vind originele controllers toch altijd mooier, ik snap niet dat mensen die 10 of 15 euro extra daarvoor niet over hebben, je hoeft er hooguit 3 extra aan te schaffen.
ja ik koop tog liever geen spullen van een derde partij ik heb liever 1 keer iets goeds en een beetje duur dan drie keer slecht en nogal goedkoop en het is ook een beetje gevoel ik zie gewoon liever xbox in het midden van een joystick dan 1 of andere lelyk ding daz tenminste myn mening
voor jullie mischien wel alleen zijn er genoeg mensen met een mnder grote portomonee en dan is 15euro toch veel geld, hijs kwalitatief net zo goed dus daar hoef je het niet om te laten.
je kan helemaal gelijk hebben hoor, maar zo'n third party controller is ruim 10 euro goedkoper hoe kunnen ze dat dan doen? Ze moeten ergens op besparen lijkt mij. Tenminste zo'n gevoel heb ik als ik zon ding zou kopen. Daarom voor mij in dit geval alleen het originele spul. Btw. voor iedereen met een wat kleiner budget of die gewoon minder eraan uit willen geven is het natuurlijk ideaal.