1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controller S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bliss123, 3 jul 2002.

  1. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    K weet niet of jullie al een adres gevonden hebben voor deze geinige controller maar bij dimension plus verkopen ze em voor 60 euro.
    S veel geld maar dan heb je ook wat!:)
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    WHAAAAAAAAAAAAAA IK KRIJG ER EENUIT CANADA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! 42 euro ;)
     
  3. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh WouteR, you lucky son of a ****!
    Dat heb je goed gedaan dan!
    Ik vind dat er trouwens helemaal niks mis is met die normale controllers. Vind ze eigenlijk wel cool, alleen heb ik rsi gekregen van dat telkens de trekker over halen bij gunvalkyrie.
    Waar is de autofire!!!!:D

    Hey, heb je em besteld ofzo daaro, of ga jij (of vrienden, familie) daar op vakantie??
     
  4. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn broer zit momenteel in canada vandaar ;)
     
  5. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    K denk dat ik ook maar mensen ga verspreiden over deze aardkloot om mij de goedkoopste spullen te kunnen verschaffen!!
    }:]
     
  6. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is misschien ook een oplossing als je tenminste een ps2 hebt [​IMG]

    te bestellen bij dimension plus (€27,99) een converter voor de ps2 controller.
     
  7. jedigeub

    jedigeub Gimme my XBOX

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu al zn 2 weken 2 van die controller S en moet moet zeggen ze HEERSEN!!! Lekker klein en fijn maar voor Halo blijf ik de grote gebruiken :p
     
  8. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de normale controller echt super relaxed, misschien ook omdat ik gorte klauwen heb....
    Maar ik denk dat ik met de Controllers S het PS2 controller effect krijg: Kramp in mijn handen
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik wacht nog ff de koers van de dollar af de komende weken....verwachtw ordt dat ie nog ietsjes daalt maar kan ook ineenkeer helemaal in elkaar plunderen hoorde ik gisteren....dus dan bestel ik hem dán wel vanuit the USA of Canada :p
     
  10. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg als het goed is ook eentje, gewoon voor de gein om te tjekken. Kan ik mensen hier ook een goed antwoord geven.:)
    Denk niet dat ik hem beter ga vinden....bwahahah, dan hebbe mij er 5.:9
     
  11. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor als je hem ooit gaat aanbieden als te koop op dit forum, dan meld ik me bij deze als eerste, ok? :D
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    *meld zich altijd 1x eerder aan dan justixe ;)

    Ik heb hem vooral besteld voor spellen waar je die thumbsticks niet gebruikt en meer de normale knoppies, en voor de PS2 mensen :)
     
  13. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahahah, neej vast niet, ik ben zo'n type die iets wil hebben om te kunnen zeggen dat ie 't ook heeft. Zelfs al zuigt ie hou ik hem.:+
    *Niks van wat ik schreef moejje echt serieus nemen maar denk dat ie heus wel een keertje van pas komt.:)

    Edit: W. was mij voor, dees moest na Justixe.
     

Deel Deze Pagina