Controller S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mouse, 9 jul 2002.

1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wie heeft zo een controler aangeschaft want ze hebben hem bij dimensionplus maar ik vindt 59,99 euro echt te veel??? :mad:

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moejje hem zelf importeren. Je had dit wel ff in een bestaande thread kunnen gooien... Volgens mij is er gister nog een geopend.:)

Edit: Mijnes is onderweg.:9

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijne is onderweg :+

4. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff, hoe zielig, de standaard Europese controller past niet in hun kleine handjes! =( Jezus, ik ben diene zeik over diene S controller meer dan beu! Die controller is perfect.... :mad:

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ga fietsen stelen kneus....

6. druiloor

druiloor de naam zegt het al

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nog niemand heeft er ervaring mee????
    vrijdag gaat me vriendin naar amerika ken ze er 1 meenemen als het wat is.

7. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er twee (mooie groene transparante nog wel) en ik zou niet meer zonder kunnen.

In eerste instantie vond ik de standaard controller wel ok, maar ik zou toch niet meer willen ruilen.

De plaatsing van de back en start knoppen is beter en met de linkerduim makkelijk te bedienen, zelfde geldt voor de witte en zwarte knoppen. Ook de vier actieknoppen zijn beter geplaatst; het is nu mogelijk om A+Y tegelijkertijd in te drukken. Met de standaard controller is SSX Tricky haast niet te spelen

Eind dit jaar komen ze ook op de markt in Nederland als het goed is.

Laatst bewerkt: 9 jul 2002
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch wel??? Laatst werd namelijk 'bekend gemaakt' dat ze niet in Europa zouden komen nadat ze een onderzoek hadden gedaan waaruit bleek dat die controllerkes niet nodig waren in Europa.. Nouja, mijnge ligt over paar weken hier te pronken..

9. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben het beu (vind het zielig) wie steeds ligt te lullen over die kleine handjes altijd maar. Er zijn wel meer voordelen aan deze controller verbonden. Speel er miss eerst eens intens mee voor je commentaar gaat leveren. Dat ligt nu voor iedereen anders.

Een review van iemand die het eens is met ons controller S fans ;) :

http://www.console.be/reviews.php?op=showcontent&id=220&mode=thread&order=0&thold=0

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Controller S is ook een stuk makkelijker voor games waar je dus vooral de ABXY en black and white knopjes voor gebruikt, en minder de analoge sticks

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Kheb nou 4 controllers (allevier officieel) maar als der nou een stuk van gaat :p dan kan ik erover denken om zo'n Sie te kopen!:9

12. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze controller echt een verademing vooral met DOA3. Je kan de analoge sticks perfect samen gebruiken hoor. De b&w knopjes worden in een minimum gebruikt. Toch liggen ze hier ook niet perfect, veel te diep eigenlijk (maar alsnog beter dan bij de orig.contr.). Een kwestie van gewoonte zeg maar. Je zal blij zijn wanneer die controllers S geleverd worden :)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nouja, ik bedoelde dus eigenlijk dat de controller s handiger is bij fifa bijvoorbeeld omdat je daar de sticks niet gebruikt maar wel de abxyb/w knoppen erg intensief, een kleinere controller is dan dus wel zowat vereist..

14. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    ah owkee, heb een beetje genoeg van de Fifa reeks gekregen (men portemonee eigenlijk) dus heb em niet. Als je je duim plat legt kan je deze knoppen goed gebruiken maar het is toch niet ideaal. Vindt dit wel hét nadeel van de controller S (b&w knoppen). Toch merk ik na lang spelen dat je het wel wat gewoon wordt.

15. Flood

Flood Guest

Ik heb hem inmiddels al een maandje of 2 maar speel er bijna nooit mee. De enige die er mee spelen zijn mijn vrienden die een playstation gewend zijn. Ik kan er wel mee spelen maar vind het zo kut dat de zwarte en de witte knoppen eronder zitten, das gewoon kut. Voor de rest, vooral bij amped is de rechter analoge stick nogal kut omdat je niet de analoge stick en de a,y,b,x knoppen tegelijkertijd kan indrukken nou ja moeilijker dan

16. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste gaat niet echt bij geen één van de controllers eh. Maar heb ook een PS2 dus dit helpt idd wel.

Deel Deze Pagina