alle bruutheid op een stokje.... ik heb vanochtend m'n controller s gekregen... me papie heeft hem meegenomen uit chicago... hehehe... lekker speeltje... alleen het is heel erg wennen omdat die zwarte en witte knop op een hele andere plaats zitten...
toevallig! mijn vader was ook in Chigago en kwam vandaag terug.(van werk ) maar inderdaad de S speelt lekker
trams: denk het niet... mijn pa was bij z'n vriendin.. en hij werkt al niet meer.... qwx: hij speelt inderdaad best lekker alleen die zwarte en witte knop zijn wel hinderlijk want ze steken zeg maar niet uit... dus je moet echt met je vinger erin gaan... dus ff snel snel wisselen met doa3 of zippen met spiderman gaat niet echt lekker
ja klopt! verder speelt ie kei lekker de 2 analogs zitten we iets te dicht bij elkaar! hoeveel hebben jullie em? ik $29,95(dollar dus!)
ik heb em ook voor 29,95.. onze vaders waren misschien ook bij dezelfde winkels... want me pa zei dat de prijzen vet verschillen... bij sommige winkels was ie $45
Hehe, you've got a deal Nee toch een beetje duur he...w8 ik toch maar even af tot iemand hem importeerd
70 WTF? bij CompUSA had me pa em gekocht.(had ik al opgezocht voor ie ging) maar je kon em ook krijge met t-shirt en cap ofzow maar dan was ie 39 dollar! edit: rumblerumble> volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook mee naar tha usa maarja dan zal ie wel hiero zijn
Ik zit nu in de US. Die Controller S kosten hier vrijwel overal $30. De XBox zelf $200 Ik heb alleen geen behoefte aan een Controller S
Dvdboxoffice mensen, 43€. Geen xtra verzendkosten. Enneh Radar, klopt man maar als ik jou was zou ik daar ff een Nintendo Kubusje scoren voor weinig. Ze hebben daar vette paketten, 2 spellen, 1 xtra controller, memorycard voor om en nabij de 260$. *Kseen haalt ook zo'n pakket.
Ik heb al zo veel rommel om mee te nemen..... voorlopig heb ik weer een aantal spellen om te spelen, ben ik wel weer even zoet mee. En misschien het laptoppie wel waar ik nu op zit te tikken Volgende keer misschien een kubusje