Ik heb het idee dat mijn controller naar tijden spelen een beetje kuren krijgt. De Force-Feedback die was in het begin lekker strak maar nu trilt ie heel anders en maakt ie een raar geluid tggggrrrggggg eerst was het gewoon zzzzzzwwwmmmmm Heeft iemand anders hier ook last van ? en wat kan je er aan doen ? Het is bij mij al met 3 controllers gebeurd.
owww...teruggaan naar de winkel???of anders naar M$ opsturen ik ben wel benieuwd wat het is eigenlijk...
Ik denk dat het je botten zijn die trillen in je hand Edit 00ps moet ook nog n onserieuze post doen Ik ehm tsja, heb er geen last van.
Ja ik heb er ook wel eens last van. Eerst trilde bij een de knopjes de hele tijd mee --> irritant geluid, dus terug naar de winkel. Nieuwe gekregen, en deze maakt heel soms een raar 'zoevend' geluid. Weet ook niet wat het is, dat laatste hoor ik trouwens alleen als het geluid zacht staat maar dat eerste was echt irritant!
Ja, ik hoorde het ook een tijdje maar het is weer overgegaan. Denk dat het standaard is en je hoort het bij mij dan alleen als het geluis niet zo hard staat en als hij heel veel heeft geShaked de laatste tijd
Interresant dat je dat ff komt melden! HEt is wel een irritant geluid, je hoort het la va neen afstandje en het valt direct op.
ja ik heb hier ok last van ja die knopjes trillen mee maar ja die controller gebruik ik nooit, die is als 2e controller.
shit man, dat heb ik ook alleen die van mij doet het niet altijd..soms heb ik er helemaal geen last van, maar de andere keer bellen de buren op of het wat zachter kan
Ja ik had eerst ook dat ie heel erg irri geluid maakte, irri gezoem, maar dat is weer overgegaan en dat de knoppen meetrillen, mja dat is normaal denkik, gebeurd alleen bij hele harde trillingen... tis natuurlijk beetje lastig om de controller te laten trillen en dat die knoppen nix doen ofzo
Hhad ik ook ik had ook dat een controller knopje trilde de rode bij mij. ik heb 2 controllers en het is alleen bij 1 dus het zal wel fabrieksfoutje zijn geweest ofzo. ben terug geweest naar de winkel en heb een nieuwe meegekregen tip: ga ook terug naar de winkel
Ik heb er ook wel eens last van de ene keer weer wat meer en de andere eer lijkt het weer goed te zijn. ik heb het ook bei beide controllers, het zal wel zo horen en met een nieuwe controller niet te verhelpen.
Hmmmz erg interessant allemaal, trillende knopjes en een zoemend controller Ik heb er geen last, want ik heb (nog) geen xbox
tja, bij mij is precies hetzelfde gebeurd.. ik heb het spel rallisport challenge en de eerste keren dat ik het speelde was alles echt superstrak. Bij het schakelen voelde ik de controller echt goed terugslaan. Nu na een tijdje is dit minder geworden en zoemt de controller best ongezond. Ik d8 dat de rumblefunctie kapot was maar toen ik het schijfje van jet set radio future erin dauwde en bij optoins de rumblefunctie selecteerde viel ik bijna van mijn stoel af van de trillingen die dat ding gaf. Heel vreemd! maar van die geluiden ben ik nog steeds niet af, maar goed, hij doet het.