Mijn xbox controllers (2 van de 4...) trillen verneukt. Als ik ze horizontaal houdt (zoals ik ze altijd houdt) lijkt het net of de trilding ergens tegenaan trilt. En als ik ze recht omhoog houdt is er niets mee aan de hand. Ik had er eerst 1 omgeruild, maar die heeft nu hetzelfde probleem. Heeft iemand hier een oplossing voor? Grtz Rob (eventueel doe het zelven he )
Ow w8, al wat gevonden erover in andere topic, sorry... Schroefjes aandraaien werkt alleen voor geen meter...
Trillen de a,b,x en de y knop niet mee????? leg je vingers er maar es op als ie gaat trillen dan merk je t meteen.
had ik ook met de gewoone controllers(alle drie).....maar de nieuwe s controller heeft geen last van kabaal bij trillen
Nee, inderdaad. Vandaag zaten we met z'n 4ren te Unrealen, alleen ik had de standaard controller. Ik zat de hele tijd te trillen!
trilt de s controller dan wel net zo hard als de gewone want dan ga ik die halen. ik erger me er soms behoorlijk aan.
de S trilt harder naar mijn mening... ik speelde vandaag weer is met de normale controller, het trilde veel minder....
Ja gelovik allemaal wel, maar ik bedoel dus: mijn controller maakt een ****** lawaai, dat hoort echt niet. Zo KCHRRRRR. Maar als je hem rechtop houdt trilt hij zoals hij moet trillen. De knoppen trillen niet mee ofzow, maar bah, wat een rotgeluid, iedere keer erger ik me er aan
ander vraagje: hoe kan je zorgen dat je knoppen het weer goed doen? als ik mijn (a) knop indruk, dan moet ik extra hard drukken.... of is dit gewoon>? want eerst was dit niet, een vriend van me zei ook dat zijn controller dat beter deed....:{
ja die xbox controllers trillen echt de botten uit de kommen. soms met halo schiet ik express niet zoveel met de warthog, omdat ik denk dat me controller uit elkaar spat als dat ding nog langer !!!!TRILT!!!!!!!