Microsoft stopt met het produceren van de grote controller. Weet niet of dat in maart is, maar weg gaat ie zeker.
Ik hoop het alhoewel er dan wel minder aanbod is en je verplicht bent voor de S. Laat hem er dus maar in. Al lig ik er niet wakker van als die weg gaat.
ja klopt ja.. Ze willen alleen de S verder blijven produceren. Heb dit ergens hier op het forum gelezen, zou het wel jammer vinden, want ik vind de grote toch echt iets relaxter.
Dan ga ik nog maar eens snel 2 'normale' controllers halen. Ik vind die 'S' echt helemaal niets, heb vrij grote handen, en kan d'r daarom niet echt mee overweg.
Ik heb er vier in totaal, de originele controller is gewoon een stuk fijner.. Waarom moet jij er eigenlijk uit. :{
Ik werk in een winkel en kan je vertellen dat vrijwel _IEDEREEN_ die om een Xbox-controller komt vragen een grote, normale wil. Ik snap deze stap van MS dus ook totaal niet... ik vind zelf de grote ook beter.
ik heb de kleine niet gevoelt, maar de grote is perfect(heb grote handen). als de s veel van de ngc controller wegheeft dan wil ik em van me leven niet(ngc controller is zzzzzooooooooo ruk)
ik vind de grote beter moet ik zeggen... Maar het maakt me toch nix uit, want ik heb al 3 'grote' controllers
U damn right about it , die controller van de gamecube bakt pannetjes... Mis alle knoppen , en dan durven mensen nog te zeggen dat het een lekkerst liggende controller is ,, plurrr opppp De normale controler van de xbox is smooooth , so why change it, maarja Ik heb 3 normale , zal nog wel 1 kleintje halen.. Maarja , BIG rulez the scene Out, MOst (( The CHIQUEst ))
vast weer zo'n 'slimme' actie zodat mensen op korte termijn zo'n grote controller gaan halen, en dan na een maandje hoor je: ' We zijn erop teruggekomen, ivm klachten'.... En ondertussen heeft iedereen een controller erbij
't kan mij niet zo veel schelen want ik heb 3 grote gewone en 1 S voor als m'n kleine neefje of eeen vriendje langskomt en die neemt dan z'n broertje mee,maar ik vind de grote veel beter en jammer voor de gasten die er daarna nog een Xbox kopen