Ik heb de xbox 360 pas een week en 1 dag En ik ben er dik tevreden mee. Maar sinds gisteren ben ik helaas op een probleem gestuit, en misschien weten jullie een verklaring of oplossing. Tijdens het spelen van Dead or Alive 4 valt de controller gemiddeld om de halve minuut gewoon uit. Soms valt het na 10 seconden weer uit nadat ik op de middelste knop heb gedrukt om het aan te zetten en soms kan ik een minuut of twee weer vooruit. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik kan zo echt niet normaal gamen Ik heb de batterijen er ingedaan die je origineel erbij krijgt en volgens het batterij icoon links bovenin is er nog 3 streepjes aan batterij over. Ik heb de batterijen ook al verwijderd en er weer ingedaan.
Had ik eerst ook bij de tweede controller. Ik zet er het batterij klepje op van de eerste controller (heeft toch play en charge kit) en toen was het opgelost. Waarschijnlijk sluit bij jou het klepje dus ook niet goed. Ik zou even contact opnemen met MS als je geen ander klepje hebt.
Deze vraag kan je beter http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75258 plaatsen. Deze kan dicht denk ik?..