Controller valt steeds uit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pApzAkkii, 16 jan 2013.

1. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een vervelend probleem..
    Omdat mijn vorige wireless controller om de haverklap uit viel (bal op lat fifa, hard sprinten GTA, Gekilld worden in Red Dead Redemption tijdens Dead eye, en vele andere momenten) heb ik vorige maand besloten om een nieuwe te halen.

Dik tevreden, de eerste 2, 3 dagen ging prima.. Tot ik bij vrienden ging Fifaen en mn controller meenam, en hij ook daar uit viel.
    Sindsdien gebeurd het echt met regelmaat, gisteravond tijdens RDR echt 10x gebeurd, en dat met een controller van pas 1 maand oud..

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Iets in de xbox360 zelf?

Hoop dat iemand kan helpen, dit gamed namelijk niet echt prettig:+

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij waren het te slappe batterijen. Met de oplaadbare van Duracell had ik dit probleem, met de normale helemaal niet ;)

3. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, okee.. Dit lees ik wel op meerdere forums ja.. Maar mn broertje gebruikt dezelfde batterijen, van philips, en die werken bij hem wel prima..

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zou een accu kopen. Zo´n plug en charge kit. Mocht ie dan nog uitvallen doe je kabel erin. als hij dan nog uitvalt ligt het echt aan de xbox.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Soms is het batterijcompartiment ook gewoon brak en kan het contact even verbreken af en toe. Je kan een andere merk batterijen proberen, of proberen van klepjes te wisselen met een ander controller.

Deel Deze Pagina