ik ook niet maar volgens mij staat dat ook niet in de lijst van acc. die MS levert, komt misschien toch.
en dan iedereen zeuren omdat MS daar weer €20 voor vraagt? Mooi niet Ik vind deze lengte goed zat, heb ze nu zelfs in elastiekjes gebonden omdat ze te lang zijn
Niet mee eens. Als ik een grotere tv ga kopen, heb ik nog beetje meer nodig.....gooi op die verlengstukkies Ms!
Een meter langer zou precies goed zijn, nu kun je net niet lekker relaxed achterover zitten op de bank, en dan staat die kabel al helemaal strak.
en x-box heeft toch echt al de langste kabels x-box controller kabels zijn echt de langste van alle consoles ! en dan de beveiliging in de kabel, zodat je niet heel de x-box meetrekt als je per ongeluk door de kabel zou lopen !! PERFECTO ! de kabels zijn wel wat stug, maar ze zijn kwalitatief dan ook van een hoog niveau ! dat er mensen zijn die nog langere kabels nodig hebben....woww hoe grrot is jullie kamer dan wel niet ?? haha...ligt ook aan je beeldscherm diagonaal afmeting ja....je moet ca. 4 tot 5 maal de afmeting van je beeldschermdiagonaal nemen als aftand om te kijken voor een zo goed mogelijk beeld , ik heb zelf een breedbeeld 72 cm....is 4 maal 72 cm = 288 cm...zeg maar 3 meter...en ik red het met de originele kabels precies !
dan moet ik me tv verder weg zetten en ook een verlengsnoer hebben.......ps in eerste opzicht vind ik ze er niet zo kwalitatief uitzien je merkt het pas als je dichtbij gaat kijken.
Re: en x-box heeft toch echt al de langste kabels 82 cm, zit ik op 2,5 meter naar te koeken, gaat prima. Met grotere tv heb ik langere kabels nodig, weejjewel
Innovation Technologies heeft zo'n kabel in de VS op de markt gebracht en kost $ 7.95. De lengte is ongeveer 2.5 meter. Er is niet bekend wanneer deze kabel naar Europa komt.
Re: en x-box heeft toch echt al de langste kabels Alleen jammer dat je controlllers nog steeds kunnen vallen als ze ergens op liggen en je huisdieren bedenken een leuk spelletje; controllersnoer trekken. Maar hij doet het nog
Nog langer? straks hang je je eigen nog op aan die rond slingerende kabel Meschien een draadloze de oplossing? zijn die er trouwens al met een sensor? en zo ja hoeveel meter kun ja vanaf die ontvanger:?
+Batterijen. Ineens leeg terwijl je met je eindzege bezig bent. Of dacht je aan een controller op zonne-energie ofzo
En dan alleen mijn vriendin nog overtuigen van de absolute noodzaak van deze nieuwe opstelling in de huiskamer! Draadloos lijkt me ook niks, dan zit je inderdaad met batterijen en als het met IR werkt is het gelijk al gedoemd tot mislukking. Misschien als het via Xrays werkt? Maar met zoveel knoppen en ook nog eens Force Feedback (dus dataverkeer twee kanten op), dan krijg je er denk ik wel een zendmast bij!
Ik heb een verlengkabel! Gewoon bij de mediamarkt.. (Rdam alexander) 8 euro ofzo. ongeveer 1,5 meter, van speedlink.