Ik wil morgen een controller gaan kopen maar waar is deze het goedkoopst, ik neem aan dat ie overal in de winkels wel 40 euro zal zijn, maar bij FRS kan je er toch 10% korting op krijgen (weet niet zeker of dit ook op assescoires ed geldt). En op inet heb ik nog niet echt veel sites gezien waar ze m verkopen (voor minder).
Ik heb nog nergens officiele controllers gezien voor minder dan €40,-. Bij de FRS krijg je btw alleen maar 10% korting op CD's en DVD's.
Volgens mij zijn beide controllers overall gewoon 40 euro.(Weet het haast wel zeker) Je kan alleen met zo'n chipsbonnetje 4 euro korting krijgen bij de free.
Bij playxbox.nl zijn ze iets goedkoper €36,50 maar dat is alleen handig als je in Utrecht woont want dan kan je ze afhalen, anders zit je weer met rembours.
Is controller niet met kortingspas geldig bij frs valt me tegen, scheelt me weer 4 euro, heb misschien nog n chipsding
Hoi, Bij ons in Zwolle zijn ze zowel bij de Dixons als bij de Media Markt gewoon € 32,95. Ik heb hem bij de cameshop gekocht voor € 39,95, sukkels ! Ga dus eerst even "shoppen" want € 7,- is snel verdient !!!!!
bij de free record shop of course! Kijk maar ff op http://www.freerecordshop.nl/pages/category.asp er staat toch echt 24,99 euro of ben ik nou gek??? nou ja, hoop dat het waar is!
er staat nergens bij dat het de officiele controller is. Dit is volgens mij gewoon een 3rd party controller. Dezelfde die ze in de winkel voor €25,- verkopen
free record shop site klopt niet helemaal>>> agressive inline=19.99 staat er, maar ik kom dus bij de kassa, zeg dat op internet (en in de PU) staat dat ie 19.99 is, maar moest gewoon 25 (-4 euro chips korting)euro afrekenen. Masterlijke oplichting! ps: Het spel is het geld wel waard hoor