Controllerkabel stukje nodig..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Klaauw, 29 apr 2002.

1. Klaauw

Klaauw XBox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een extra kabeltje kunt kopen om de kabel van de xbox controller te verlengen...

Ik hoop dat t al bestaat. Ben nml bereidt het ook te importeren etc. Want heb t echt nodig...

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Puur ter info verwijs ik even naar deze thread dus niet om op een fout te wijzen(het is namelijk geen fout) Misschien dat bouncemeister je kan vertellen hoe het afgelopen is aangezien hij de threadstarter van de gelinkte thread was.

3. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ga je houden dan? Een wedstrijdje ver-weg-zitten-en-toch-heel-goed-kunnen-spelen? Ik denk niet dat die verlengstukken bestaan, omdat MS die snoeren expres al lang genoeg gemaakt heeft (voor de meeste mensen dan:D)

4. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    ow sorry misschien toch wel, nadat ik in die thread heb gekeken:)

5. Klaauw

Klaauw XBox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat stukie heb kan ik 's avonds vanuit m'n bed xboxen ;)... Of 's morgens als ik geen zin heb om op te staan :D... Maar ik zal die thread ff doorlezen.. thnx for the replies..

6. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    je verplaatst wat.. je bed bijvoorbeeld.
    dan hoef je niet zo moeilijk te doen met een verlengstukje.

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk je niet dat de xbox verplaatsen makkelijker is?

8. Klaauw

Klaauw XBox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alles nu netjes in een tvmeubel staan en denk dat het niet de oplossing is om een de xbox te gaan verplaatsen... Ga denk ik overmorgen duz ff langs media markt.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat het het forum ten goede komt als jij bij elke thread een oude op zoekt waar zoiets al in is vermeld. Vind het ook beetje irritant..

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik aan toe wil voegen dat in een forum alles wel 100x voorbij komt. En das goe! Want dat benne nieuwe ontwetende xdozers, die na een rij vragen hier er achter komen dat ze een superconsole gekocht hebben. Resultaat: Mond op mond reclame en consumerende xdozers, wat leidt tot alle Am. games ook in PAL versie...en dat maar een maandje later.:9
    *Xenior heeft biertje op*
    Zo, waar ging het eigenlijk over?
    Ah, verlengstukkie.....wil ik ook hoor, je staat niet alleen.:) Ik wil hem alleen wel hebben voor die wedstrijd beste speler lange afstand:D

11. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    nee TV staat meestal op vast plek zodat hij uit alle hoeken van de kamer goed te bekijken is. of je moet zo'n kast met rolletjes hebben.

en de kabel van xbox naar tv is ook niet zo lang..

een bed zit niet vast aan kabels, handig :)
    en als je die verplaatst hoef je verder nooit meer iets daarvoor te verplaatsen :p

12. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    De freerecordshop heeft ze ook zie ik net voor €7.99

Verlengkabel

13. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Is die televisie erg groot? mijne heeft een diameter van ong 52 cm en ik heb mijn controller draad nog als orgineel opgerold met 2 van die metale draadjes.

Maar ik zit ook met mijn snuitje op de tv, omdat ik geen enkele actie wil missen:p

14. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals je weet zit en standaard op je controllersnoer een extra stekkertje met nog een klein snoertje ter beveiliging van je Xbox bij evt. lostrekken van de kabel.

Bij de mediamarkt in het alexandrium heb ik voor 8 euro een verlengkabel gekocht van ongeveer 1,5 meter die dat hele korte stukje kabel vervangt. Bij de free record shop zag ik een verlengkabel voor dezelfde prijs maar deze sluit je tussen het korte stukje en de rest van je controllersnoer aan.
    Ze zijn dus verschillend, bij de MM versie gebruik je het korte stukje niet meer, bij de FRS versie gebruik je dat wel. Het is maar dat je het weet...

Laatst bewerkt: 30 apr 2002
  15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dan ben je die beveiliging dus kwijt als je die van MM koopt....

Als je nu over dat nieuwe stukje struikeld neem je dus je xbox mee.....(De kans is groter, de beveiliging kan zou best wel los schieten, maar dat er iets anders gebeurt omdat de kabel langer is geworden is groter geworden)

16. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt halverwege natuurlijk wel dat stekkertje, maar vlak na het begin niet meer idd. Maarja, ik had er al twee van de MM, en ik ga geen andere kopen alleen daarvoor.
    Voordeel van de FRS kabeltjes is wel dat je er meerdere aan elkaar kunt knopen, vraag me af hoe lang je zoiets kunt maken?

Kan ik in de slaapkamer Xboxen op de Xbox die in de woonkamer staat. Het beeld zet ik dan via de videorecorder op de kabel, zodat de TV in de slaapkamer het beeld weergeeft. Dan 20 meter controllersnoer en gamen vanuit m'n bed!

17. Klaauw

Klaauw XBox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    83cm tv.. Maar dan kan ik t beste lang FRS gaan dus... Okiedokie ga ik morgen ff daaro kijken of ze een verlengstukkie hebben...

18. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    best grappig en irritant mensen die niet lezen en weer een thread openen voor een vraag die al eerder gesteld is, volgens mij moeten we een top 3 maken van dubbele threads

1 = ik heb 299 betaald krijg ik nu een rewardpack :confused:

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geprobeerd om aan dat stukje wat er over blijft te trekken om te kijken of de xbox er af valt. dit was niet het geval omdat die xbox gewoon loodzwaar is sterker nog ik trok gewoon het stukje eruit, dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt wel of geen beveiliging, ik denk dat ms dit gedaan heeft zodat ze geen rechtszaak aan hun broek krijgen van een of andere domme amerikaan die op onverklaarbare wijze het toch voor elkaar heeft gekregen om de xbox eraf te trekken, en nu voorkomen ze dat want 1 ding is zeker je zal de xbox er nooit af kunnen trekken dmv. het controllersnoer.

20. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Het is ook ter bescherming van de connector op je Xbox zelf. Wanneer je regelmatig op je bek gaat over dat snoer, kan het wel eens zijn dat die connector het gaat begeven. Door dat extra stekkertje voorkom je dat risico. En het heeft inderdaad ook wel met rechtzaken te maken denk ik.

Deel Deze Pagina