[controls fifa2003]

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 17 sep 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Goedeavond,ik heb nu fifa 2003 gekocht voor me vader(hij was jarig)
    maar de handleiding is helemaal frans en we snappen niks van de knoppen.Het zou erg aardig zijn als iemand ze ff wilt uitleggen

B.V.D.

2. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden. Je hebt het spel nog totaal niet gespeeld? Als je een wedstrijd start dan laat die de controls ook zien :p

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Uit mijn hoofd:

Aanvallend:
    A=passen
    B=schieten
    X=lobben
    Y=steekpass
    Triggers=sprinten en anderen laten sprinten
    Rechterstick=Freestyle Control (tricks doen)

Verdedigend:
    A=man selecteren
    X=sliding
    B=Afpakken als je dichtbij staat

En koppen is Y geloof ik bij een voorzet van X. Verder gewoon uitproberen. Of pak er een woordenboek bij ;)

4. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Jawel..,maar ik bedoel de ingewiklde dingens zoals van uit de hoek hoog schiete en dan inkoppen etc.

Thnx gerbo daar heb ik wat aan :9

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yep die controls kloppen, hoe langer je b inhoudt, hoe harder hij schiet. Dat geld ook voor passen met x & y.
    Verder is scoren vanop voorzetten heel moeilijk en freestyle control is beetje vreemd.
    Veel plezier drmee.(rechtertrigger(inhouden) is zelf spurten & linkertrigger is een medespeler laten lopen naar doel)

6. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Of de keeper laten uitkomen wat men pa de hele tijd in plek van turbo:cool:

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja in verdediging wel :) Er zijn wel veel irritante bugs maar het is wel een heel leuk spel.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom is het zo dat als ik een corner tegen krijg de tegenstander altijd scoort!!!! Mijn keeper komt dan altijd uit bij een corner en dan wordt die bal simpel over hem heen gekopt!!!

En verder had ik nog een vraag wat de beste spelers uit hety spel zijn. Ik weet de bekende toppers maar ik dacht maybe zitten er nog een paar goede undercover. Zoals Brighi van parma en Agali van Schalke 04. Eigenlijk zoek ik een paar goede verdedigers. Het liefste van plus 92 ofzo. Heb nu al nesta, R Carlos en Ferdinand in de basis maar zoek betere.

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het eerste wat je noemt is gewoon een grote bug, is bij mij dus ook zo. Net zoals je takelt maar nix raakt en je tegenstander neer gaat.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hierro er nog in, is 91, hetzelfde als nesta, r. carlos heb ik in de spits, eigenlijk is ie vleugel, en ik win altijd, heb ook de beste die er zijn :cool:

edit, dan moet je op x drukken, werkt bij mij wel in ieder geval

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    en als je nou bij ja op zijn nederlands heet dat setings daar kan je hem tog zeker wel op engels kunnen zetten
    veel succes

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    waar heb je het over, hoort dit niet bij een ander thread:{

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik dacht al dat het een bug was maar het is gewoon zwaar klote als ik voor sta met 1 doelpunt vershil en ik krijg in de laatste minuut een corner tegen!!! Dan weet ik al meteen dat ik een tegen doelpunt krijg!!!! Enne er kunnen geen Scwalbes gemaakt worden he??

14. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat komt omdat je dan y indrukt, y is koppen maar ook uitkomen met de keeper. Je moet gewoon x indrukken dan heb je dat probleem niet!

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De linker trigger is toch alleen uitkomen met je keeper, bij mij doet de keeper nooit wat als ik op y druk:{

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als je gewoon speelt is het niet uitkomen nee, maar bij dode spel situaties wel volgens mij, je moet maar gewoon op x drukken ofzo bij een corner dan koppen ze hem in ieder geval niet in!

17. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb liever een vrijschop dan een penalty.
    want bij penalty is de keeper altijd heel erg sterk op world class, ik kan er wel veel tegen houden.
    en een vrije schop dan richt je gewoon onder de lat en boven de muur en dan met freestyle control naar rechts dat ie flikkert.
    en in het groen kotje.
    en ie scoort subliem.
    als et penalty is dan schiet ik bijna altijd links, heb lijk ondervonden dat als je links schiet de keeper ze bijna nooit heeft.
    maar in het midden schieten moet je nooit doen.
    ook als je met twee speelt en je krijgt een penalty en je drukt op B en naar links bijv. dan gebeurt et dat ie niet reageert en dan schiet ie over of in het midden.
    bey

Deel Deze Pagina