Dit heb ik gevonden op golarge.nl hoe kunnen ze het maken De gaafste en coolste controller ter wereld!!! U zult het geloven of niet, maar binnenkort kunnen wij u de gaafste en letterlijk koelste controller ter wereld aanbieden! We hebben het over de AIRFLO™ controller van Nyko. Deze controller slaat echt alles! Altijd al last van klamme handen tijdens het gamen gehad? Op het belangrijkste moment in de game valt uw controller uit uw handen? Die tijd is nu voorbij!!! De AIRFLO™ controller heeft een ingebouwd ventilatie systeem! Als eerste controller ter wereld blaast de AIRFLO™ een constante stroom frisse lucht op uw handpalmen... Wat wilt u nog meer??? Coole Controller
een paar treads naar beneden staat ook een tread met precies dezelfde link. dus dit slaat nergens op, kijk verder dan de lengte van je neus
Nou nog hopen dat dat ding ook nog lekker speelt. Verder wel een leuk idee. Zeker met dat weer van de afgelopen paar dagen. Pfffffff !!!!
naja boeie, deze tread is er nu, laten we hem maar benutten: ................................................... ................................................... maare die van de xbox is echt lelijk, zon lelijk ding wil ik niet in me klauwe
die voor de xbox vin ik ook lelijk (kleinste pic) die voor de PS2 vin ik stukke mooier (grootste pic)
ik heb dan ook zweetpoten, maar me controller springt dan echt niet uit me hand als een stuk zeep hoor
de xbox versie vind ik veruit het lelijkst van de vier waarom doen ze hem ook niet metteen in xbox controller s size
oplossing. druk op start was uw handen droog uw handen af met een handdoek pak uw xbox controller druk nogmaals op start speel verder. bedankt voor uw medewerking