Coole manieren om demo splinter cell demo uit te spelen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheOneGamer, 25 nov 2002.

1. TheOneGamer

TheOneGamer l33T

Leuk Bevonden:
    0
    Post hier hoe JIJ splinter cell demo uitspeelt.

Ik doe het meestal zo:

Uitspelen zonder iemand te doden is echt kewl :D

Mijn tactiek vanaf eerste deur:

Laag bij grond even door de gang lopen, wachten to guard 1 weg is. Lichten uitschieten, lopen naar middelste "vaste gang". Split Jump, laatste licht uitschieten.
    Nightvision, wachten tot guard onder me doorloopt, mezelf op guard laten vallen <gaat hij niet dood>

Meedragen naar zijn "kamer", ik schiet daar altijd het licht kapot, just to be sure.

==============================================
    Je kan de guard ook achtervolgen en in zijn kamertje geizelen, is ook een coole manier, maar je mist dan de split jump...

Laag langs raam, achter kastje schuilen en even wachten tot Nerd links of rechts staat. Achter hem aansluipen en geizelen, ondervragen en knock out slaan.

Laag langs muur naar schuifdeur, camera kapotschieten. Lichaam van Nerd pakken en ergens in die kamer neerleggen. Achter/tussen lichamen gaan staan voor objective.

Terug gaan naar gang en de trap op naar boven.
    Hier kun je of de guard uitschakelen door hem te geizelen, maar is moeilijk...
    Of, makkelijker en meer stealth achtig: even wachten tot ze praten, laag langs muur (niet naar guard), achter de luxaflex aan de rechterkant sluipen tot aan de andere muur, heel langzaam in de schaduw (langs main door) naar ander overkant lopen. Vanaf daar naar de deur en weer de trap op.

Mr. achter comp. 1 besluipen en geizelen, meenemen in het donkere gedeelte en neerslaan.
    Hetzelfde bij de 2de.
    Dan de deur in (de juiste), en onwijs langzaam maar ook weer doelgericht en zonder fouten! Dan precies op tijd op A drukken (geizelen), anders draait hij zich om en ziet hij je.
    Neerslaan. Computer bekijken voor objective.

Dan weer naar beneden, en langzaam langs de muur naar de deur lopen, deur openen, naar buiten.

Gaan bukken en analoge zodat je je gezicht ziet. Dit laatste hoeft niet, maar ik vind de "freeze" dan vetter :p.

Natuurlijk kun je ook overal iedreen die je ziet op een coole manier doden :p
    Dat was het :p

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    kijk, alleen met deze demo al.. je kan iedereen doden, gewoon poef paf, je kan niemand doden.. je kan mensen ondervragen.. laat staan hoe veel fun we krijgen met het hele spel!! :D

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik loop vaak gewoon de guards te dollen met lichten etc :p

4. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst echt iets heel handigs ontdekt.
    Ik pakte buiten, voor de eerst deur een blikje, toen drukte ik L in tijden het richten, en als je dat doet gooit Sam heel hard bovenhands. Dan kan je vanaf de deur zo het 8terste licht uitgooien!!!! moet je eens proberen.

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    deed het zo als laatste

: 1 lamp uitdoen , split jump , Guard komt Spring erop . en meeslepen naar kamer en licht uit doen.

: gast gijzelen en Ondervragen , neem mee naar de kamer van eerste guard en sla hem neer en leg hem erbij.

: 3e guard in hokje voordeur : ik ga in donker schuilen , loopt voorbij en sla hem neer en leg hem achter de Lamellen Rechts.

4e en 5e achter bureau , als ik stil ben pak de eerste sla ik Terug bij de trap neer .. en ga dan naar de tweede.

laatste met gordijn die sla ik neer als ik er heen sneak.

6. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Proberen guarts in hun nek te schieten:D

7. TheOneGamer

TheOneGamer l33T

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je ook nog de "secret" guard K.O wil slaan, kan het ook nog :p.

< met secret bedoel ik die ene die op het begin van de level in dat kamertje zit, en als je ontdekt wordt (door camera) op je af komt rennen >

Ik deed het zo, nadat je die Nerd K.O hebt geslagen en de camera in het crematirium, schiet je alle lichten in die gangen kapot.

Dan "lockpick" je de deur open.

Gooi iets in de gang of in de kamer en kruip stilletjes weg.

Als het goed is komt hij kijken wat er aan de hand is.

Het ligt er net aan hoe hij loopt, loopt hij richting de glazen deur, kun je hem sneaky van achteren besluipen.

Loopt hij richting gevangenissen, kun je weer zo'n split jump doen, of, als je hem hebt ontweken, alsnog geizelen en Knock out slaan. Natuurlijk is dit allemaal volstrekt onnodig, maar het is wel leuk om te proberen als je alleen de demo hebt en hem op allerlei manieren al hebt uitgespeeld :p

Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  8. xbox4life17

xbox4life17 Guest

ach ja die demo verveeld oook wel een keer neem dan een ntsc xbox dan had je em al kunnen hebben}:]

9. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja jonge whatever, wij krijgen in ieder geval nog dat speciale gevoel als je hem voor het eerst in je box propt, dat is bij jou al over, het is net als vakanties, als je ze eerder hebt is het ook altijd niet leuker want als je terug komt van vakantie dan kan jij weer aan de slag terwijl de ander nog vakantie moet krijgen...

:D hehe je moet toch wat bedenken om de pijn weg te nemen he?!

10. xbox4life17

xbox4life17 Guest

haha ja maar hij is echt super cool heb em nu 3 keer uitgespeeld en hij blijft coool

11. Almere-Dude

Almere-Dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook wel cool is om bij die guard die in dat kamertje tv zit te kijken.
    Het lampje boven de brandblusser kapot schieten, dan de deur openen met je lockpick.
    Maar omdat je in het donker staat ziet hij je niet, ja vreemd waar en dan kan je ff rustig de tijd nemen om een headshot te maken. }:]

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee zn TV uitschieten komt 'ie naar buite :+

13. TheOneGamer

TheOneGamer l33T

Leuk Bevonden:
    0
    Headshots vind ik niet zo kewl, ik houd meer van geizelen, en de level uit spelen zonder iemand te doden :p

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    guard.

15. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0

IK hoop dat dit geen serieuze verbetering is. Dan vind ik het echt zielig.

sorry hoor

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Kun je nog wat leuks doen met die gevangene aan het begin van het level, k heb em alleen een keer in de handen geschoten maar toen ging meteen het alarm :confused: :D

17. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje.... worden ze na een tijdje ook weer wakker als je ze knock out slaat? lijkt me wel.. maar hoe lang duurt dat dan?

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet nog steeds niet hoe je al die items gebruikt (lockpick en dat andere) en wat ik ook niet snap is dat er zo vaak alarms afgaan, komt dat omdat ik de ventjes niet goed opruim,en welke ventjes vinden hem dan???

19. nielzo

nielzo Guest

niemand vind ze als je ze maar in de schaduw legt:D

en hoe sla je iemand dus niet als je iemand gegijzeld hebt.????

20. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    slaan = in iemands rug op rechter trigger drukken geloof ik

Deel Deze Pagina