Hallo gamers, Gister op een xbox lan hebben we Halo 3 uitgespeeld en iedereen vond dit wel een leuk avondje. nu lijkt het me wel leuk om dit vaker te doen maar niet altijd met dezelfde game. Weten jullie misschien nog meer games waarbij je de campaign met meerdere spelers (ongv 4 man (system link)) kan uitspelen. ik ken verder alleen Gow maar dat kan maar met z'n 2en alvast bedankt. gr, Smoby NL
Ik heb laatst ook een xboxlan gehouden was echt heel vet alleen toen hadden we geen halo. We hebben toen veel Saints Row gespeeld(1 per console ) en fifa toernooitjes gedaan. Dus ik zou ook wel wat meer co-op spellen willen
Ook een x met saints row gespeeld, maar was een beetje gaar hij pakte hem niet ik saints row erin vriend van me saints row erin kabel erin maar hij vond de game gewoon niet maakte niet uit wie hoste of joinde. vage shit maarja. Alvast bedankt voor jullie reacties.
crackdown kan met 2 man co-op , Graw2 heeft 16 player coop missies en zoals al eerder genoemd R6 heeft ook 4 player co-op
Kameo had ook Coop met z'n 2en. Splinter Cell Double Agent had ook coop missies, met hoeveel weet ik niet.
co-op is super, weet je welke helemaal te gek ik met co-op op de gamecube: Time Splitters: Future Perfect te vet gewoon