Dat verhaal dat je minder plezier beleeft aan copies vindt ik onzin. Een copy, het woord zegt het al is gewoon precies hetzelfde als het orgineel. Geen boekje, geen hoesje? So what het enige boekje dat ik echt heb doorgenomen was die van Morrowind en die hoesjes nemen ook alleen ruimte in beslag.
Het gaat er gewoon om dat je niet TE veel games koopt, orgineel, of copies, wat in het geval van copies natuurlijk sneller zal gebeuren. Ik heb precies hetzelfde probleem met orginele xbox games. Ik koop er te veel en te vaak. Gisteren was ik ff in de stad in de FRS voor een cd'tje maar toch heb ik weer 3 xboxgames meegenomen Met als resultaat dat ik nu al 6 xboxtitels heb die nog steeds in het plastic zitten. Zelfde verhaal geldt voor m'n gamecube en PS2 games.
Andere beweegredenen om geen copies te spelen zoals om de game industrie te ondersteunen zijn natuurlijk prima. Het enige waar ik me persoonlijk aan erger en mischien wel beweegredenen zouden kunnen zijn om die chip erin te stoppen zijn de vaste prijzen voor games. Games als Halo en Morrowind zijn dik en dik 70 euro waard. Ik begrijp alleen niet dat games die A. Zuigen en B. veel minder productiekosten hebben ook voor 70 euro over te toonbank gaan.
Laatst bewerkt: 21 jul 2002