Corrupt Files?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Perfect_Shit, 10 mrt 2004.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al vaker hier op het forum gelezen van mensen dat ze hun hele progress kwijt zijn omdat ze een corrupt file hebben (bijv. deze: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=47669 )

nou is mijn vraag: hoe ontstaat zo'n corrupt (pro)file?? en kun je er zelf iets tegen doen, want ik heb geen zin om net als loris65 weer helemaal opnieuw te moeten beginnen, nu ik net zo ver ben....

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan back uppen naar een memorycard, als de game de mogelijkheid geeft.

Als je Xbox zegt saving: do not turn off. Doe dat dan niet. Hoewel er op mijn Xbox veel wordt gespeeld (ook door huisgenoten ed), heb ik nog nooit een corrupt file gehad.

3. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Cole

Wat Cole zegt, back-uppen en zo'n corrupt profile schijnt te kunnen ontstaan als je hem te vaak tijdens het spelen uitzet, als je dus niet naar het hoofdscherm teruggaat

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ta tuurlijk, moet je eerst op start drukken, druk op afsluiten (exit) dan kan je kiezen tussen opnieuw opstarten, opstarten in MS Box mode of de XBox uitzetten.

tuurlijk is dit niet het geval, zal wel weer een gerucht zijn geweest van iemand die het niet zo op de xbox heeft en het te veel op een pc vind lijken. dat je eerst allemaal dingen meot doen.

Het kan gewoon fout gesaved zijn, je moet ook om de zoveel tijd je harde schijf defragmenteren 8)

Ik denk niet dat je naast de memory unit optie er iets aan kan doen, die dingen gaan gewoon wel eens fout. niets aan te doen dus.

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Re: Cole

Dat doe ik al een heel jaar, en nog nooit problemen gehad? :confused:

Deel Deze Pagina