corrupte files verwijderen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Johannus, 28 apr 2003.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Hee, ik ging net ff een cd van debiteuren crediteuren naar m'n pc over zetten van cd-rom af. Maar nu kreeg ik midden in dit proces een explorer error, waardoor het overzetten niet door ging. Nu staat er een corrupt file in een map die op een of andere manier heel m'n systeem verneukt. Alles loopt steeds vast en ik kan het file niet verwijderen. Is het het een virus :p.... |:- lijkt me niet, maar wat is het dan wel!!!!!! waarom gaat het niet weg :{ en hoe moet ik het verwijderen:confused:

:p

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook een paar bestanden die niet van de PC afgaan... Dan krijg je een Cyclo error ofzow :confused: Heb jij dit ook?

3. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    nee, een melding dat het bestand in gebruik is. (ook na een paar keer opnieuw opstarten.) Na die melding loopt alles vast en kan ik amper meer wat doen. behalve de reset knop toucheren :p

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer de PC helemaal uit te zetten.
    Dit leegt het cache geheugen. Probeer het daarna nog eens.

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of je sluit met taakbeheer een heleboel suffige programma's die draaien dat helpt ook heel vaak... Maar iemand die nog een oplossing heeft voor mijn probleem?

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als die dingen zich bij mij op beginnen te hopen, doe ik een format.
    Aangezien al mijn belangrijke files toch op cd staan, is dit nooit echt een groot probleem.

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ooo bedankt, ik zal eens wat dingen proberen. Formateren liever niet, want dat heb ik net gedaan... Ik heb ook gehoord dat in de veilige modus opstarten kan helpen, maar ik weet eingelijk niet hoe ik die met xp kan opstarten :confused: :p

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    start->uitvoeren->msconfig->boot.ini->soofboot aanklikken->ok

Deel Deze Pagina