1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Corrupted Profile

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Moulijn, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moulijn

    Moulijn Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben nu pak 'm beet twee weken in het bezit van een premium xbox 360. Alles werkt naar behoren, speel al een aantal dagen fanatiek Call of Duty 3. :thumbs:
    Sinds vanmiddag kan ik echter niet mijn gamer profile terughalen. De netwerkverbinding is helemaal perfect. Uiteindelijk heb ik geprobeerd opnieuw mijn gamertag op te halen. Hij vond hem wel, dus ik wilde hem weer opslaan. Echter, dat kon niet omdat mijn harde schijf vol zou zijn. Daar was echter nog 8 gb vrij, dus daar ligt het niet aan. Toen heb ik toch maar drie demo's verwijderd, nu heb ik dus 11 gb vrij. Daarna opnieuw geprobeerd, maar precies hetzelfde, mijn schijf zou vol zijn.

    Na een beetje rondgekeken te hebben op het dashboard, kwam ik er achter dat bij de Hard Drive > Gamer Profiles, er staat bij mijn gamertag: 'Corrupted Profile'. Hoe kan dat ineens???

    Ik heb mijn Xbox niet omgebouwd of iets dergelijks: de xbox is nog in originele staat en het spel is ook origineel. Ik heb mijn oude hotmail account ingevoerd, waarvan het email adres waarschijnlijk niet meer werkt. Kan dat daar aan liggen? Ik heb het vage vermoeden van wel...Checkt microsoft de live account o.i.d.?

    Daarnaast als ik nu een nieuwe profile aanmaak, ben ik dan mijn opgeslagen spellen, achievements en reputation kwijt? Daar zit ik namelijk niet op te wachten....:mad: Iemand een idee, voordat ik maar een hele nieuwe account aan ga maken???
     
  2. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Je achievements zijn verbonden aan je profile, dus het lijkt me inderdaad dat je die dan kwijt bent. Maar daar reageer ik niet om, ik reageer om te zeggen dat ik ook een oude hotmail aan m'n profile heb gekoppeld, dus daar ligt het niet aan.

    Ik heb verder geen idee wat je zou kunnen doen. :{
     
  3. Moulijn

    Moulijn Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er al uit. Heb wat verder gesurfd en vond op tweakers.net het antwoord. Je moet je profile deleten met behoud van de game saves. Daarna kon ik recoveren en had alles weer terug *)
    Toch bedankt anyway _O_
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gehad.. is erg vervelend maar gelukkig makkelijk op te lossen.. :) als je de zoekfunctie had gebruikt had je mijn oude (gesloten) topic erover kunnen vinden..
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok dan, als je het zelf al hebt opgelost, kan deze thread dicht. :) Mocht je ooit nog vragen hebben over je xbox, check even het 360 Algemene Vragentopic (sticky topic in dit subforum) en stel ze gerust!

    Anyway, dit is al snel opgelost, dus die gaat dicht. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina