Jah hoor, Roept u maar. Wij hebben (als ik het goed heb) 3 spelers met PGR 3 we kunnen wel 3 vs 3 doen of dergerlijke. Laat me maar iets weten.
3 vs. 3 klinkt goed Ik dacht zelf aan een Team Street Race. Misschien kunnen we ook nog voor de lol een Cat & Mouse race houden
sorry, zondag 10 sept heb ik poker avond met wat vrienden. Volgend weekend kun je wel een tijd "reserveren"
jah hoor, 9 uur he. Voeg me gamertag ff toe, dan weet ik zondag in ieder geval waar ik heen moet ! Gamertag: CS Leader
Jah? Wat is je gamertag dan? Ik zat te wachten op een JeePee NL. Ik dacht dat ik frienrequest van iemand uit Halo en toen iemand uit DOA had gekregen. Sorry, ik zie nu je gamertag staan. Is dat degene waarmee je tegen me speelt? Dan proberen we het volgende week nog eens. Excuses!
Hey we zouden nog een match doen maar gezien CS Leader niet vaak online is plaats ik het maar hier, zouden jullie of aan het einde van de middag of vanavond willen spelen. Kom vandaag maar gewoon online dan regel ik het wel. Alvast bedankt.