Coryo Squad's LAN-Party (2 jan '07)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I 4AG Leader I, 3 jan 2007.

1. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Een geslaagde avond, de eerste, groot georganiseerde LAN-party door Coryo Squad georganiseerd. De opkomst lag rond de 30 man (en vrouw:thumbs: ) in het gezellige Heerlen. Een mooie locatie (met dank aan café Coriovallum) en een gezellige sfeer maakten deze LAN-Party tot een succes. Sommigen speelden een potje Call of Duty, anderen raceten liever door de straten van Project Gotham Racing en weer andere genoten van een goed potje voetbal op Fifa of Pro Evolution Soccer. Er waren zelfs enkelen die old school Halo 2 uit de kast haalden. Maar het koningsspel van de avond was natuurlijk Gears of War.
    Omdat deze LAN-party een groot succes was, zal de volgende LAN-party niet lang op zich laten wachten. En hopen wij de volgende keer op nog meer mensen, meer games en meer gezelligheid.

Mvg, Coryo Squad Crew

2. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie mogen op deze topic reageren of vragen stellen hoor :9 :thumbs: !

En als ik wist hoe ik foto's kon invoeren had ik dat ook gedaan, maar ik ben al half uur bezig en is nog altijd niet gelukt! (hoezo onhandig?)

Om het nog aantrekkelijker te maken om hier te posten, kunnen jullie ook reageren als jullie interesse hebben in een offline Gears of War competitie in Utrecht. Als er genoeg teams kunnen worden gevormd (het liefst als je al een team hebt).

Laatst bewerkt: 4 jan 2007

Deel Deze Pagina