[XOne] Could it be Xbox live that fast??

Discussie in 'Games' gestart door WiXX, 15 aug 2002.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Check deze url en let dan vooral onderaan bij release dates.

http://www.xbox.com/system/onlinespecsheet.htm

Ik citeer

"Launch Dates"
    North America, Japan, select European countries, Nov. 02

En ik neem aan dat bij select european de Uk hoort en wat leuk voor ons nu dat wij bij de uk horen dus ik denk dat live nog wel eens sneller komt dan je denkt.

2. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    die selecte groep zal waarschijnlijk zijn:
    - UK
    - Frankrijk
    - Duitsland

omdat die gezien worden als de belangrijkste landen in Europa

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat NL dara bij zit. Lijkt me vrij logisch want NL heeft een vrij goede infrastructuur qua broadband..

4. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen te weinig xboxers denk ik

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en waardoor komt dat? te weinig reclame

6. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als jij nou M$ was en je moet $ zien te krijgen en er zijn gewoon weinig xboxgamers in nederland dan ga je daar dus niet verlies draaien met xboxlive.=( :mad: :'-( :'-( :'-( :mad:

7. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo horen wij bij de UK dan ? Heel Europa is PAL hoor.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehmm.. ik weet niet hoor het gaat niet om een aparte server voor Nederland hoor.. er komt een Europese Server ... lees EUROPA ... xbox live word niet in NL gellaunched omdat dat niet de taal gebieden zijn.. het enige land dat zih zorgen mag maken is Italie .. omdat deze niet word genoemd UK,FRANS & DEUTS zijn de belangrijke xbox talen .. kortom xbox live is INTERNET niet NEDERLAND-NET

dus XBOX komt hier als UK xbox live gelaunched word...

No worries ... XBOX LIVE is here to stay

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Could it be Xbox live that fast??

Nederland heeft UK Pal.... net als een aantal scadinavische landen

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me geen zorgen en xboxlive komt idd ook hierheen. Wat jij zegt klopt alleen niet, het is wel een beetje Ned net omdat hier afspraken moeten worden gemaakt met serviceproviders en een evt. infrastructuur. Als dat niet geregeld is kun je 50 UK paketten halen en kom je 0 x online of, zie mijn andere post, moet je een kabeltje van Engeland hierheen trekken.:+

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Uhh nee hoor ms hoeft geen afspraken te maken met de providers hier. Netzoals een fabrikant van een game op de pc die online kan die hoeven ook geen afspraken te maken. Het enige wat ms wel kan doen (en wat slim zou zijn) is paketten aanbieden voor mensen die nog geen broadband hebben en zo een internet aansluiting krijgen en xbox live.

En er is al gezegd dat er 4 servers kwamen voor xbox live, 2 in amerika een in japan en een in engeland (engeland is dus voor europa) dus ik verwacht dat als die server online komt dat wij gewoon erop kunnen. Ik denk wel dat er later meerdere servers kunnen komen omdat duitsland (een belangrijk gebied) een moeilijkere connectie heeft naar nederland (let maar op hoevaak droppen duitsers in wc3 en hoevaak schiet je ping omhoog op duitse servers met cs of quake 3(bij mij vaak)) dus het kan zijn dat er een duitse server bijkomt die meteen de oostblok landen erbij nemen en italie maar dat is maar guessing.

12. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hey WIXX, denk even na heh .. niet HEEL de US heeft super kabel liggen daar hoor. en voor de US hebben ze Twee Centra .. en de US is heeeeeeeeel wat groter dan europa ...

denk dat UK wel voldoende is dan (hoe Microsoft het bekijkt)

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zei ook just guessing, maar je moet ook even anders kijken dat de kabel die in oostblok ligt even iets brakker is als de kabel in amerika

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ehmm... ik wil niet vervelend zijn, maar dit is wat er nu op die site staat:

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als we eens allemaal handtekeningen gaan doen ofzow iets.
    ik zeg maar iets. maar een grote mail naar microsoft sturen in tha usa (zou da helpen!?!?)

maar het is kei lull*g als dadelijk onze buuren(voor de belgen de fransen) straks al tegen een amerikaan UC aan het spelen zijn.
    er moet een andere manier zijn om het hier heen te halen..

kunnen we niet gewoon (als het zo is : frankrijk , duitsland and engeland(UK) gewoon in die landen zo`n pack halen?!

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach .. stay tuned... <snif> ik denk dat ik een Gamecube ga kopen om mijn frustraties er op uit te oefenen :9

17. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Could it be Xbox live that fast??

WTF is nou weer UK PAL, ik dacht dat heel Europa en Australie precies hetzelfde waren. Wat is er dan nog meer ?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij bedoeld dat er ook nog een ander plrobleem is met systemlink ( de taal barriere) UK pal is de engelse versie ... maar je hebt ook nog duits, frans en italiaans

19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Al zou het eerder in de UK uitkomen, what's te problem? je kunt het toch gewoon importeren. Die servers staan toch allemaal in Engeland en daar kunt je vanuit volgens me probleemloos een verbinding mee opzetten.

20. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf volhouden dat ik denk dat dat niet kan....

Deel Deze Pagina