Counter stike 2 for Xbox360

Discussie in 'Algemeen' gestart door johnny-jr, 11 jan 2009.

1. johnny-jr

johnny-jr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam laatst wat dingen tegen over counter strike 2 voor de xbox 360.
    er is zelfs een site om petitie te tekenen om deze game te laten uit brengen

http://www.petitiononline.com/cs4360/petition.html

wat zouden jullie er van vinden als deze game uitkomt op de xbox360
    mijn leukste xbox live tijd heb ik toch gehad met counter strike op de xbox. en zelf zou ik deze game erg graag zien verschijnen.
    wat jullie?

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  2. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    eeen counterstrike 2? ja natuurlijk, met nieuwe mappen en wapens enzo :)

mvg prozaxx

3. johnny-jr

johnny-jr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okee, hoe zie je dat voor je?
    ik zelf vind wel dat je de oude gameplay moet blijven.
    en ook eigenlijk wel paar oude maps (a)
    dust, dust2, aztec, miami
    en m4 for life!

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen counter strike op de PC. met xbox controller is het gewoon niet te doen en speelt het echt bagger.

Counterstrike = pc only imo.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je met een Xbox controller awp'en? Laat 't maar lekker bij de pc versie(s).

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Counter strike is alleen voor de PC. Kheb 1.5 helemaal kapot gespeeld :cool:

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook. Zoveel plezier gehad aan 1.5, echt jaren gespeeld. Jammer dat 1.6 een stuk langzamer is.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Speel al jaren CSS op PC. Zombiemod FTW \o/
    En die Source engine kan nog steeds mee met de tijd :eek:

Maar op de 360 hoeft het écht niet.. CS = PC _O_

9. johnny-jr

johnny-jr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm.... counter strike is ook op de xbox gekomen... dat heb ik helemaal suf gespeeld en het werkte prima! daarom lijkt het me ook logisch dat er een xbox360 versie komt. want het was toen 1 van de beste gespeelde games op de xbox. en ik zelf zit echt op deze titel te wachten.!!!!!

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken eerlijk gezegd niemand die CS op de Xbox heeft gespeeld, maar wel ontelbaar veel mensen die bijna wat extra jaartjes op de middelbare school hebben doorgebracht door CS op de pc:+

11. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt voor geen reet op de Xbox kijk maar naar de oude CS voor de 360 dikke bagger, afgezien van de gare wapengeluiden etc. Besturing leent zich gewoon niet voor de Xbox.

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb toch zeker 4-5 jaar 1.5 en 1.6 gespeeld. Ik zou echt super graag zien dat CS op de XBox komt, echter moet het dan wel een heel andere gameplay worden.

AWP'en op een XBox is makkelijk te doen hoor, kijk maar naar games als CoD, UT3 en Halo. Het gaat echter om de flow die in de game zit. Hiervoor kunnen ze wel redelijk naar UT3 gaan kijken, maar het moet ook weer geen rush game worden. Aan de andere hand ook weer geen camp game, waar elke match 5 minuten duurt. Ik denk dat ze best goed naar Rainbow Six kunnen kijken hiervoor.

Anyway, als hij uit komt, slaap ik de 3 dagen voor de release niet :).

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet 100% zeker dat je geen kans maakt tegen een degelijke pc awp'er. Op 1.5 schoot ik regelmatig 30 meter no-scope kills. En daar heb je (in mijn config) de linkermuisknop en spatiebalk al voor nodig. Laat staan hoe 't allemaal ging MET scope. Mja, awp was dan ook m'n favoriete gun ^_^.

Nu ik erover nadenk, ik heb wel zin om ff 1.6 te gaan doen.

14. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja duh dikke nerd, je hebt op pc altijd voordeel tegen een console met shooters, dat zegt niet dat het niet werkt voor 360
    ik ben echt VOOR een nieuwe CS op 360, die andere destijds op xbox ook echt veel gespeeld
    alleen moet je ongeveer zelfde besturing doen als cod, inzoomen met left trigger, en niet met rechter-knuppel zoals halo of B-button zoals oude counterstrike op xbox, left trigger werkt het nauwkeurigste en snelste, voor rest gameplay hetzelfde laten
    @johnny-jr: ik denk dat die site voor geen meter werkt

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ey, doe eens rustig.

16. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb door dit topic zin om ff te gaan CS'en

*start Steam op*

Later!

17. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Somige games horen niet op een console thuis en daar is CS er 1 van, laat dat spel op de PC daar draaid de game goed op, en zal ook niemand vervelen :p ben er namelijk 1 van speel al sinds de game uit is op PC en nu nog als ik me echt goed verveel

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik gok dat er genoeg XBox gebruikers zijn, waardoor crossed platforms niet nodig is. In dat geval word het een game in de zelfde sfeer als RBSV, maar dan populairder en beter en cooler en en en... nog veel meer. Dat CS een PC game is, ben ik het deels mee eens. Alleen heb ik een Mac aangeschaft en gamen op een pc afgezworden (Op Football Manager na). Ik heb dan wel Windows geinstalleerd via BootCamp, maar ik wil het gewoon niet meer. Dus zou CS op een XBox leuk zijn :).

Overigens na een jaar of 5 CS gespeeld te hebben was ik er nog steeds niet zat van! Ik speelde gewoon 1 of 2 pcw'tjes per dag en ging 1x in de 2 maand ofzo naar een lan met mn clan. Als ik er aan terug denk heb ik ook wel weer zin om even een potje te doen, maar de laatste keer dat ik speelde was het echt een ramp en ik kan niet over verliezen :mad:.

19. o0soultje0o

o0soultje0o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je COD 4 op de Xb 360 kan spelen waarom niet Cs, Ik ben ook een Cs Pc speler maar haal em zeker. op de Xb heb ik cs ook ziek gespeeld. Gewoon ff wennen :p

Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Want CoD is meer een run & gun spel. Ik bedoel, daar kan je gewoon als een malloot rennen en sprayen, en dan haal je meestal wel een 1:1 ratio. CSS daarentegen, is een stuk tactischer en komt het meer op teamwork aan.

Bij CoD kan je rustig sprayen, bij CSS wil je dat met een AK47 alleen doen als je vijand <2m bij je vandaan is.

Anyhow CoD is dichter bij arcade, CSS is dichterbij sim (of wat ermee door kan). sim = pc! :p

Deel Deze Pagina