[PC] Counter Strike 1.6 probleempje

Discussie in 'Games' gestart door Zephyrus, 3 sep 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas geleden CS1.6. opnieuw geïnstalleerd-> alles in steamapps verwijderd onder MIJN email adres *dat we voor het gemak MIJN@.com noemen*
    en nu ik het opnieuw geïnstalleerd hebt werkt alles perfecto, maar als ik costum skins voor mijn wapens download (een mooiere versie van Ak/M4 om het spel wat interessanter te houden of een mooie versie van de Famas die ik superlelijk vindt). En dan download ik dat en moet ik dat in de models map zetten, probleem is. in de models map (C:/valve/steam/steamapps/MIJN@.com/counter-strike/cstrike/models) staat zo goed als niets :confused: dus hoe willik dan mijn skins applyen en hoe krijgik de ouwe models daar zodat ik ze kan vervangen (gewoon neerzetten helpt niet)

2. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staan die files er automatisch in, maar ik zal ff kijken voor je.

De wapenskins staan idd niet in die map. Maar ik ga er vanuit dat als je je nieuwe skins in de map zet die gewoon door het spel gebruikt zullen worden.

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    neehj dat is niet zo
    vandaar mijn probleem. dit is ergggg raar want toen ik eerder fusion pack (verkeerd) geïnstalleerd had stonden ze er gewoon bij en werden ze gebruikt, maar als ik ze er nu in zet worden ze NIET gebruikt... (of zettik ze in verkeerde folder?)

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik hebbet, laat maar ;)

Deel Deze Pagina