Welke maps voor counter-strike komen er nog allemaal te downloaden? De Inferno en Office zijn cool maar komen er ook nog maps zoals de_nuke, cs_assault en de_train??? Weet iemand dit? alvast bedankt
Ik heb counter-strike ook gekocht deze week, Dus ik heb dezelfde vraag! ik heb geen xbox-live nog, zouden de maps ook bijvoorbeeld op Xbox magazine demo disc komen te staan
Zullen zeker nog meerdere maps volgen. Ik dacht dat er sprake was van tot nu al 7 geplande mp maps. Ik vrees er een beetje voor dat ze ook op demodisc te verkrijgen zullen zijn, afwachten maar...
@dunpeal : ik denk niet dat ze op een disc komen. het is dan ook content DOWNLOAD. dat zijn nu eenmaal de voordelen van live...
slim hoor dunpeal... CS kopen en geen live hebben Dat is net als een auto kopen maar geen rijbewijs hebben...!!!haha
hahaha ik weet het< ik heb het spel geruild tegen red faction 2 en agressive inline. Maar de bots zijn nog aardig slim en reageren goed. Dus best goede ruil vind ik
Dat net niet hoor . De sp is wel grappig , maar overbodig als je live hebt . Als je Live haalt ben je wel al ingespeelt .
ahum. Eigenlijk vindt er helemaal geen "content DOWNLOAD" plaats, en staan de maps al op de originele DVD. Net als bij RTCW worden de maps unlocked met een minimale download. Je wordt dus besodemietert (je hebt de maps al en je hebt er al voor betaald). En in 't verleden is er vaak genoeg 'downloadable content' op een demo disc terecht gekomen (SplinterCell). Niet onverstandig van een uitgever, want waarom alleen de moeite doen voor slechts 10% van de gamers (die Live hebben), terwijl daar financieel niets tegenover staat.
Bij CS zijn er echt wel meer dan 10% die LIVE hebben. Ik denk dat nog niet eens 5% CS heeft zonder LIVE.
ik keek gisterenb even naar de overall stats en zag dat er momenteel toch meer als 50000 mensen die game spelen dus zo slecht is hij niet
de dc van sc is niet op de een disc uitgebracht :{ En dc is voor de Live gamers, die er dus ook extra voor betalen.. (60 euro per jaar..)
het zijn er ongeveer 150.000 die het spelen..en in het begin sta je nog niet meteen in de rankinglijst ik sta nu ongeveer 28.000ste