counter strike en systemlink

Discussie in 'Algemeen' gestart door atalayender, 13 nov 2003.

1. atalayender

atalayender Forza Don Gianluca

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag over counter strike, misschien dat iemand het weet: ik weet wel zeker dat counter strike op de xbox systemlink enabled is, alleen tot hoeveel multiplayers ondersteunt ie? Alleen 1vs.1 of ook 4vs.4. Na Halo is er bijna geen enkele systemlink game geweest die 4vs.4 heeft ondersteunt, dat is wel jammer.Reactie graag

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Misschiend dat je beter hier de vraag kunt stellen, hier is nl een tread van Counterstike en zullen vast wel mensen zijn die het weten.

Klik

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Even ter verduidelijking: je bedoelt dat je met system link op allebei de xboxen 4 spelers kan spelen neem ik aan?

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ik heb deze thread gequoted naar de algemen counterstrike thread. (zie link hierboven) misschien handig om daar verder te gaan.
    Wel goede vraag vind ik.

5. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ja dus twee xboxen connecten met elkaar en in teamverhouding (4 op een xbox en 4 op de andere) tegen elkaar opnemen

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Onzin. Het gaat hier om een specifiek aspect van de game (nl. system link), dat kan best in een aparte thread besproken worden. Het is nergens voor nodig om alles van dezelfde game maar in één overvolle thread te proppen.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dan post ik mijn zelfde antwoord hier nog even een keer, uit de andere thread.

8. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wil k dus graag weten

9. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    dus gewoon 2 xboxen en 8 gamers via systemlink net als bij halo... wie weet dit 100% zeker

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dit zijn wel goede vragen, dergelijke opties in een game verhogen de replay value aanzienlijk. Bij GR en RTCW was de schrale systemlink echt een dooddoener.
    Ik kan niet bevestigen dat counter strike met 2 xboxen 8 gamers toe laat, maar ik hoop het van harte.

PS: waarom wordt er bijna bij elke topic verteld dat de topic wel dicht kan of dat hij bij een andere topic in kan worden gebracht? Een forum is er toch voor topics... En met te lange topics wordt het heel onoverzichtelijk...

11. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is een speciefieke vraag over de SYSTEMLINK van counterstrike.. ben het eens met sen

12. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    nog iemand die hierover meer weet misschien???

13. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat zei DD ook al ja
    wat maakt het weer uit of je het er mee eens bent of niet

verder ontopic
    16 player system link
    en wat is het maximum kwa xbox aansluitingen? 4 toch? of heb ik het nou verkeerd

/edit

http://www.teamxbox.com/content.php?id=582

de reacties van de mensen zeggen dus dat het niet kan maar ik heb geen idee hoe ze daar zijn bijgekomen

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  14. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Bah.....ik vind het echt jammer dat er geen splitcreen in zit, altans dat zeggen ze dus bij teamxbox.com.
    Ik speel altijf Halo tijdens een lan-party, en soms Timesplitters 2, maar ik wil ook weleens weer wat anders.
    Had ik zo vet gevonden, multiplayer-splitcreen...maar helaas.

15. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ja helaas... het is jammer als men een super mooie game maakt als rs3 en counter strike en niet de systemlink optimaal laat functioneren. doe zelf ook mee met lan parties en het cs en rs3 hadden voor variatie kunnen zorgen omdat alleen halo en ts2 dit ondersteunen (4 vs 4 en meer), maar helaas..

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je daadwerkelijk 'Lan parties' organiseerd kan je toch wel méér dan 2 Xboxen bijelkaar rapen? Zet er 8 in een netwerk, of desnoods meer, en dan heb je het alsnog voor elkaar.

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    8 in een netwerk? kan dat? Ik dacht dat je maar 4 xboxen aan elkaar kon linken? Anyway 8 xboxen is vrij lastig om bij elkaar te halen natuurlijk.
    Wat mij vooral trekt aan system link is dat mn buren ook een xbox hebben. Ik hoef mijn linkkabel maar door het raam te gooien en we kunnen tegen elkaar gamen. rlxte shit toch?
    8 Man is dan natuurlijk ook zo geregeld het past makkelijk. 4 man op mijn kamer en 4 op de kamer ernaast en gaan. Voor mij vergroot de system link optie een groot deel van de pret.
    Ik ben dan wel live aan het regelen maar tegen de tijd dat wij een nieuwe internetverbinding hebben zijn we al een jaargetijde verder.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee Halo ondersteund maar 4 Xboxen, maar volgens mij andere games wel gewoon meer. Want anders zouden de system link optie's inderdaad niks voorstellen en dat lijkt mij zéér onwaarschijnlijk.

19. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja 8 xboxen.... zoals defanatic zegt: 4 man in de ene kamer op een xbox en vier in een ander kamer vergroot de pret van systemlink, doordat ie meer spelers ondersteunt op een xbox....jammer hoor...begrijp niet dat er na halo hierop is verder gegaan..het had veel kunnen waarmaken.

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waar heb je het nu steeds over, er zit gewoon system-link in alleen het ondersteund maar acht spelers.

Je doet net alsof ze het helemaal hebben weg gelaten.:{

Deel Deze Pagina